۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۷۵۳۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق بوشهر:

مجالس عزاداری اباعبدالله انسان‌ساز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اهل‌بیت(ع) در مجالس عزاداری انسان‌سازی می‌کنند و ظلم‌ستیزی را به مردم یاد می‌دهند.
حجت الاسلام حسين دشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امشب در مراسم شام غربیان در حسینیه‌ عاشقان ثارالله بوشهر، گفت: قیام امام حسین(ع)، انقلابی الهی بود که در درون خود دو پیام مهم داش.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: مبارزه در برابر ظلم و استکبار و ولایتمداری اهل‌بیت(ع) دو پیام مهم قیام عاشورا است.

 

حجت‌الاسلام دشتی اظهار داشت: برای زنده نگه‌داشتن قیام کربلا در روایات دو راه وجود دارد، یکی عزاداری و گریه بر امام حسین(ع) و دیگری زیارت اباعبدالله الحسین است.

 

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) بر شعر تأکید زیادی داشتند: ائمه اطهار(ع) بر روضه‌خوانی و شعر تأکید فراوان داشته‌اند که نشان از اهمیت شعر در انتقال پیام عاشورا دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیام ما از درون مراسم‌های عزاداری حماسه، غیرت و نفرت به ظالمان است که در مجالس شادی به دست نمی آیند.

 

حجت‌الاسلام دشتی افزود: اهل‌بیت(ع) در این مجالس انسان‌سازی می‌کنند و ظلم‌ستیزی را یاد می‌دهند./846/203/ب1

ارسال نظرات