۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۹۴۴۱۲
امام جمعه اهر:

ائتلاف روسیه و سوریه نمایش دروغین آمریکا در منطقه را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که ائتلاف روسیه و سوریه نمایش دروغین آمریکا در منطقه را آشکار کرد، گفت: آمریکایی‌ها ائتلاف بین روسیه و سوریه را کاملاً غیرمجاز می‌دانند، چرا که از این ائتلاف در جهت آشکارشدن اهداف شوم خود ترس دارند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: آنهایی که دنباله‌رو ارتباط و مذاکره با آمریکا هستند، باید بدانند که مقام معظم رهبری بطور شفاف فرمودند که مذاکره با آمریکا ممنوع، مضر و بی فایده است.


وی ادامه داد: وقتی ولی امر مسلمین تبعات و ضرر و زیان هایی را که این مسأله در جامعه دارد، روشن می فرمایند منبعد نیز در جامعه ما هیچ کس از هیچ تریبونی به هیچ زبانی این مسئله را مطرح ننماید و این بحث ها باید برای همیشه از جامعه برچیده شود و همه به دنبال رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده باشند و الحمدلله این صلابت و این شجاعت مقام معظم رهبری ستودنی است.


امام جمعه اهر با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله، ادامه داد: وی در سخنان  اخیر خود فرمود که شکست عربستان در یمن قطعی است، سید حسن نصرالله از جمهوری اسلامی ایران به ویژه از مقام معظم رهبری به عنوان یک نعمت بزرگ یاد می کند


وی ادامه داد: باید قدر نظام اسلامی و رهبری مقام عظمای ولایت را دانست، عده ای با نام مبارزه با تروریسم دنیا را به آتش کشیده اند، آمریکائی ها که خود پرورش دهنده جریان تکفیری در دل کشو های اسلامی است ادعای مبارزه با داعش را دارند، این دروغ بزرگ آمریکا امروز آشکار شده است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه بیان داشت: اکنون که ائتلاف بین روسیه و سوریه و عراق و ایران شکل گرفته و حملات نظامی روسیه امان این گروهک تکفیری را بریده است.


وی با تأکید بر اینکه آمریکا با تشکیل ائتلاف جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش تنها نمایش اجرا کرده‌اند، افزود: آمریکایی‌ها ائتلاف بین روسیه و سوریه را کاملاً غیرمجاز می‌داند چرا که از این ائتلاف در جهت آشکار شدن اهداف شوم خود ترس دارند.


ام جمعه اهر خاطرنشان کرد: ایران در این راه سرمایه گذاری عظیمی کرده است، نمونه حمایت های ایران از ملت های مسلمان منطقه شهادت یکی از سرداران بزرگ اسلام، سردار همدانی است که در سوریه شهید شده است، مأموریت سردار همدانی مستشاری نظامی بود./854/
302/ب2

ارسال نظرات