۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۹۱۵۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

همایش شهدای مداح کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش شهدای مداح کشور به میزبانی این استان خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: هدایت هیأت‌های مذهبی به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

 

وی با بیان این که 80 هزار هیأت مذهبی در کشور ساماندهی شده است، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و 300 هیأت آن در لرستان است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که هیأت ‌امنای هیأت‌های مذهبی شامل رییس هیأت، روحانی، مداح، رابط فرهنگی، معلم قرآن و چندین عضو هستند، عنوان کرد: حمایت هیأت های مذهبی بر عهده همه دستگاه‌ها است.

 

وی هیأت‌های مذهبی را ظرفیت‌های بزرگ جهان تشیع بیان کرد و اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی از تشکل‌های دینی با قدمت هزار ساله هستند.

 

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در آستانه ماه محرم، گردهمایی توجیهی و تبلیغی روحانیان اعزامی در ایام محرم با عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» برگزار می شود.

 

وی از برگزاری همایش پیرغلامان حسینی به‌صورت بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: امسال این همایش در شیراز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: چهاردهم مهر ماه، همایش شهدای مداح کشور در استان لرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام هرجا عظمتی در جهان اسلام می‌بینند علیه آن تهاجم می‌کنند، ادامه داد: باید در برابر هجمه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای علیه محرم، اربعین و اعتکاف هوشیار باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه برگزاری این همایش ها و اعزام مبلغ در ایام و مناسبت های گوناگون را فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیان کرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات