۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۹۰۰۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

گسترش معارف دینی سبب کاهش معضلات اجتماعی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جشنواره مدیر پاسخگوی استان، گفت: گسترش معارف دینی سبب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مراسم انتخاب جشنواره مسؤول پاسخگو، گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی افتخار بزرگی است که امروز برای برخی از ما نایل آمده و باید قدردان این فرصت باشیم.

 

وی افزود: معرفی معارف دین در جوامع امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این مهم سبب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات امروز جامعه ما ناشی از عدم درک آموزه‌های دینی و معارف اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام سروستانی با تاکید براینکه مدیران نظام اسلامی باید منطبق بر الگوهای مدیریت اسلامی رفتار کنند، بیان داشت: توجه به سیره عملی ائمه اطهار (ع) و اولیای الهی در عمل به وظایف مدیریتی نکته مهمی است که همه مسؤولان باید به آن توجه داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: مسؤولیت در جامعه اسلامی به مثابه یک امانت سنگین است و باید از تمام توان خود برای پاسبانی از این امانت استفاده کنیم.

 

در این مراسم فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر، دکتر فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دکتر مصطفی سالاری استاندار و حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر از سوی خبرنگاران به‌عنوان مدیران پاسخگوی استان بوشهر انتخاب شدند./846/102/ب1

ارسال نظرات