۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۷۹۹۱۰
آیت‌ الله دری نجف آبادی:

الگوگیری از سیره و روش اهل‌بیت سبب پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ارزشهای دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) را در ایران اسلامی و در سراسر جهان احیا کرد، گفت: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و بکارگیری سیره و روش آنها در زندگی فردی و اجتماعی، پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی را محقق می سازد.
آيت‌ الله دري نجف آبادي آيت‌ الله قربانعلي دري نجف آبادي در جمع عزاداران امام صادق(ع) آيت‌ الله قربانعلي دري نجف آبادي در جمع عزاداران امام صادق(ع) آيت‌ الله قربانعلي دري نجف آبادي در جمع عزاداران امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز سه شنبه 20مرداد، در جمع عزاداران امام صادق(ع) در مصلی بیت المقدس اراک بیان داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ارزشهای دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) را در ایران اسلامی و در سراسر جهان احیا کرد.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی کشورمان ریشه در اعتقادات دینی و باورهای ارزشمندی دارد که باعث خیر دنیا و آخرت را برای هر انسانی می شود.

 

امام خمینی(ره) مکتب خود را بر اساس سیره اهل بیت(ع) سازماندهی کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که امام خمینی(ره) مکتب خود را بر اساس موازین دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) سازماندهی کرد اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به خوبی از آرمان ها و اهداف امام خمینی استقبال کردند تا  سرانجام انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

امام جمعه اراک گفت: اعتقاد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سبب شد تا انقلاب اسلامی در جهان تحولی شگرفت ایجاد کرده و بیداری اسلامی را در منطقه شکل دهد.

 

غیرت از صفات خداوند عالم و پیامبران الهی بوده است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با اشاره به این که غیرت از صفات خداوند عالم و پیامبران الهی بوده است، بیان داشت: همه باید با فرهنگ اسلامی و دینی و همچنین با غیرت عظیم دینی در راستای شرف و اقتدار کشور تلاش کنیم.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی تصریح کرد: امروز مسؤولان باید با تدبیر، بدون ترس و با استقامت در مسیر طی کردن اهدف عالیه نظام حرکت کرده و در برابر ارزش‌های قرآن و اسلام ایستادگی کنند.

 

امام صادق(ع) توانستند با وجود شرایط حاکم، مکتب فکری اهل بیت(ع) را تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: امام صادق(ع) توانستند با وجود شرایط حاکم، مکتب فکری اهل بیت(ع) را تبیین کنند و امروز هم علما و بزرگان ما باید با الگوگیری از شخصیت و سیره امام صادق(ع)، جامعه اسلامی را با مکتب اهل بیت(ع) آشنا تر سازند.

 

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و بکارگیری سیره و روش آنها در زندگی فردی و اجتماعی، پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی را محقق می سازد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: امام جعفر بن محمد الصادق(ع) امام ششم شیعیان است که در 17 ربیع الاول 83 هجری قمری در مدینه بدنیا آمد و در 25 شوال 148 هجری در سن 65 سالگی به دست منصور دوانیقی خلیفه عباسی مسموم و به شهادت رسیدند./842/پ202/ح

ارسال نظرات