۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۴۴۸
امام جمعه محمودآباد:

شب های قدر فرصتی برای سعادت و رستگاری انسان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: شب های قدر فرصتی برای سعادت و رستگاری انسان است که بهره گیری شایسته از آن زمینه ساز خیر دنیا و آخرت شده و برکات و ثمرات گرانقدری دارد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به شب های قدر و ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی آن، گفت: انسان باید تلاش کند تا از این شب های گرانقدر به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کند.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شب های قدر فرصتی ارزشمند است تا رابطه مستحکم تری با حضرت حق برقرار کنیم، بیان داشت: باید در این شب های نورانی در راستای تقرب الله حرکت کرده و عزمی ارزشمند داشته باشیم.


وی تصریح کرد: شب های قدر فرصتی برای سعادت و رستگاری انسان است که بهره گیری شایسته از آن زمینه ساز خیر دنیا و آخرت شده و برکات و ثمرات گرانقدری دارد.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که در این شب های نورانی باید با اخلاص در عمل و دلدادگی در محضر پروردگار متعال حضور پیدا کنیم، گفت: باید در این شب های نورانی ارتباط عمیق و شایسته ای با حضرت حق برقرار کرده و آن را اصلاح کنیم.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: شب های قدر فرصتی شایسته است تا با حضرت حق پیمان ببندیم تا در مسیری شایسته حرکت کرده و پرهیز از عهدشکنی داشته باشیم.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این شب های نورانی ظرفیت های معنوی دارد که باید از آن در راستای تبدیل به بنده واقعی شدن حضرت حق بهره گیری کنیم که زمینه ساز تعالی و تکامل می شود.


وی با بیان این که انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده و اهتمام ارزشمندی در راستای اجرای تعالیم والای دینی داشته باشد، گفت: انسان باید اقامه کننده اوامر الهی و دوری کننده از نواهی حضرت حق باشد.


امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: شب های نورانی و ارزشمند قدر و ماه مبارک رمضان فرصتی شایسته بوده تا همانند امام علی(ع) با رنگ و مظاهر خدایی باشیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات