۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۸۳۶۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت 82 پایگاه نورالثقلین در لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان از فعالیت 82 پایگاه نورالثقلین در لرستان با حضور مبلغان طرح هجرت خبر داد.
قرآن

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان و مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 82 پایگاه نورالثقلین در استان در حوزه قرآنی فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی در پایگاه های نورالثقلین، ترویج و توسعه آموزه‌های قرآنی را از اهداف راه اندازی این پایگاه ها بیان کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به حضور مبلغان طرح هجرت در پایگاه های نورالثقلین عنوان داشت: با حضور مبلغان فعالیت های بیشتری در حوزه قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تأسیس کانون های نور الثقلین در سال 93 تصریح کرد: با تأسیس این کانون ها فعالیت های قرآنی منسجم تری در مناطق ضهری و روستایی برگزار می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن افزود: فعالیت پایگاه های نورالثقلین در جهت طرح تربیت حافظان قرآن و آشنایی جوانان با مضامین روح بخش قران بسیار مؤثر هستند.

 

وی حضور مبلغان در اجرای برنامه های قرآنی را در جهت گرایش جوانان به فعالیت های قرآنی مؤثر دانست و عنوان داشت: حضور جوانان موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به استقبال جوانان از برنامه های قرآنی تأکید کرد: باید از این فرصت ها در راستای اشاعه و تعمیق مفاهیم قرآنی و فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان استفاده کنیم.

 

وی اظهار داشت: اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و تقویت باورهای دینی نسل جوان بهترین راه مقابله با جنگ نرم است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات