۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۶۶۲۴۲
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب:

افراد مرعوب در جهت نفی استقلال کشور سخن می گویند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: بعضی در دلشان رعب و وحشتی از دشمن و طمع به زندگی دنیایی به وجود آمده است و این مسأله باعث شده تا از مسیر انقلاب خارج شوند.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ تحریف شخصیت امام خمینی (ره) را ناشی از ترس و طمع بعضی عنوان کرد و اظهار داشت: این دو مؤلفه اگر در زندگی هر کسی بروز کند انسان را به مسیر غلط و اشتباه رهنمون خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: کسی که زندگی‌اش سرشار از ترس و طمع شده باشد قدرت و قوت تحلیل را از دست می‌دهد؛ انسان مرعوب بر خلاف استقلال نظام صحبت می‌کند و آزادگی عمیقی که خدا انسان را با آن آفریده است تباه می‌شود.
حجت الاسلام اکبری افزود: آنان که در مقابل زورگویان دنیا در دلشان رعب و وحشت ایجاد می‌شود٬ قدرت تحلیل و فهم موضوع استقلال را ندارند؛ باید این مطالب برای جامعه و نسل امروز تبیین و تشریح شود تا مردم به دنبال این افراد حرکت نکنند.
وی ابراز داشت: دوستی و دشمنی هر دو در فطرت انسان است؛ افراد و گروه‌هایی که دوستدار و علاقمند انقلاب هستند٬ دل در گرو این انقلاب دارند؛ این افراد حتی در جاهایی که با دیگر افراد اختلاف نظر دارند٬ اتحاد٬ هماهنگی و همدلی خود را حفظ می‌کنند و اگر تشخیص بدهند که به انقلاب خدشه وارد می‌شود در رویکردی متفاوت استحکام٬ تقویت و اقتدار این نظام را حفظ خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) تصریح کرد: اگر کسی ادعا کند که دوستدار انقلاب است و در مسیر اتحاد٬ هماهنگی و همدلی در جامعه نکوشد و به این گونه فکر نکند دروغی بزرگ گفته و از خائنین به نظام است.
حجت الاسلام اکبری خروج دشمن از صحنه‌های مختلف سیاسی در سال‌های گذشته را به خاطر اتحاد و همدلی مردم و نظام توصیف کرد و گفت: تبعیت همه گروه‌ها از امام و مقتدا و رهبرشان توانست دشمن را مأیوسانه از صحنه‌ها خارج کند؛ اما امروز دشمن با واژه و شیوه‌ای دیگر حمله کرده و به نوعی ما را در محاصره دارد.
وی تصریح کرد: آنان که می‌گویند نظام جمهوری اسلامی ایران به سوریه٬ پاکستان٬ عراق و افغانستان چکار دارد یا نمی‌فهمند و یا اجیر دشمن هستند؛ امروز خط مقدم ما سوریه٬ لبنان و عراق است؛ دشمنان نباید فرصت و اجازه عبور از این خطوط مقدم و نزدیکی به مرزهای کشور اسلامی مان را پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) خاطر نشان کرد: تمام نوشته‌ها٬ تصمیم‌ها و گفته‌ها باید این نکته را به مردم گوشزد کند که خط مقدم ما خارج از مرزهای کشور است؛ مستضعفان منطقه نیز به نظام مقدس اسلامی دل بسته‌اند و در سوریه٬ لبنان٬ عراق٬ یمن و بحرین به کمک جمهوری اسلامی نیازمند هستند./836/ت302/ج
ارسال نظرات