۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۲۶۴۶۳۰

آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی عصر بناب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بناب طبق روال سال های گذشته همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در مصلی اعظم امام خمینی(ره) شهر بناب برگزار می‌شود.
جشن عمامه گذاري طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی عصر بناب طبق روال سال های گذشته همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) بعد از ظهر روز چهارشنبه در مصلی اعظم امام خمینی(ره) شهر بناب برگزار می‌شود.


بنابراین گزارش طی این مراسم با شکوه که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های طلابی که به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد، 50 نفر از طلاب مدرسه علمیه ولی عصر بناب به کسوت روحانیت شرفیاب می شوند.


لازم به ذکر است این مراسم با حضور میهمانانی چون آیت الله رسولی محلاتی نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.


گفتنی است، سید حمید رضا برقعی شاعر جوان آئینی کشور در این مراسم حضور  خواهد داشت و مجلس را از اشعار خود بهره مند می کند.


طلابی که توفیق به تلبس به لباس مقدس رو حانیت را داشته اند بعد از گذراندن دوره های مختلف توجیهی، تعلیمی از قبیل جایگاه و ارزش لباس روحانیت، اخلاق تلبس، مروری بر احکام خاص نماز و ... از چنین فرصتی برخوردار گشته اند./854/پ203/ب4

ارسال نظرات