۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۶۴۲۱۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ادامه راه امام خمینی در تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که امروز نهضت و پرچم امام راحل به دست جانشین خلف ایشان است، گفت: همه باید در مسیر انقلاب و خط امام حرکت کنیم.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به در پیش بودن 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: در شرایط کنونی بیشترین آشنایی مردم تنها با نهضت و انقلاب حضرت امام است و کمتر با شخصیت و انگیزه امام از انقلاب آشنایی دارند.

 

امام جمعه گرگان با تاکید بر ضرورت آشنایی بیشتر با شخصیت و انگیزه امام راحل از انقلاب اسلامی اضافه کرد: ماهیت نهضت حضرت امام دینی و اسلامی بود و ایشان پرچمدار اسلام راستین در دنیای معاصر بودند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر چه انقلاب و نهضت حضرت امام در ظاهر رنگ و بوی سیاسی داشت، اما حقیقت نهضت ایشان همان حقیقت و انگیزه قیام امام حسین(ع) بود.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: امام حسین(ع) وقتی دید اسلام از مسیر راستین منحرف می شود برای نجات اسلام و مبارزه با انحراف قیام کرد و همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: انگیزه و دغدغه امام راحل در آغاز نهضت نجات اسلام بود و احساس کرده بود که دین در معرض خطر است و برای همین همچون امام حسین برای مبارزه با انحراف و نجات اسلام و امت اسلامی نهضت خود را اغاز کرد.

 

امام جمعه گرگان اضافه کرد: امام راحل نیز همچون امام حسین(ع) همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشت و سختی هایی از جمله زندان، حصر، تبعید و محاصره را به جان خرید و حتی فرزند خویش را نیز از دست داد.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: امام راحل حق بزرگی بر گردن اسلام و امت اسلامی دارد، زیرا حرکت امام حرکتی برای همه جهان اسلام و مسلمانان بود.

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: امید است امروز امت اسلامی برای همیشه پاسدار و نگهبان این بنده صالح خدا باشد، زیرا ارتباط بین ملت و امام انقلاب را بیمه می کند.

 

به گفته آیت الله نورمفیدی امروز نهضت و پرچم امام راحل به دست جانشین خلف ایشان رسیده است و همه باید در مسیر انقلاب و خط امام حرکت کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات