۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۶۴۰۱۴
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی در جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ولایتمداری مهم ترین عامل و رمز موفقیت های همه جانبه در جنگ نرم دشمن است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران پنج شنبه شب در پنجمین یادواره نه تن از سرداران و شهدای روستای نودهک این شهرستان، اظهار داشت: دشمن امرزو برنامه جنگ خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل کرده است و در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اتقتصادی و فرهنگی با ما درجنگ است.

 

وی افزود: آمریکا به دنبال آن است که در مرزها جنگ‌های نیابتی راه بیندازد و باید آمادگی کامل داشته باشیم و دشمن را قبل از آنکه علیه کشور کاری انجام دهد، نابود کنیم  و بدانیم امروز در جنگ های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و از همه مهم‌تر جنگ فرهنگی دشمن قرار داریم و ولایت مداری مهم ترین عامل رد پیروزی همه جانبه ما است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر ولایتمداری در این صحنه حساس از انقلاب گفت: باید در کشتی ولایت باقی بمانیم و رهرو واقعی امام راحل و رهبری باشیم، تا با اطاعت از ولی فقیه از این طوفان سهمگین و جنگ های متعدد دشمن سالم به سر منزل مقصود و سعادت واقعی برسیم.

 

بابایی با بیان این که باید مراقب فتنه انگیزی های مختلف دشمن باشیم، یادآور شد: دشمن در فتنه 78 و 88 برای تست و آزمودن ملت ما وارد صحنه سیاسی شد که با بصیرت و هوشیاری ملت به بن بست رسید.

 

وی در ادامه بر لزوم و تبیین ارزش ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس در جامعه بویژه در بین جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت نظام اسلامی را در برابر دسایس سازمان دشمنان بیمه خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در ضربه زدن به اعتقادات مذهبی جوانان گفت: تیغ تهاجم فرهنگی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به سمت ارزش ها و شهدای ما نشانه رفته است و باید در برابر توطئه های سازمان یافته دشمنان هوشیار باشیم.

 

بابایی گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در برابر دشمنان عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

 

وی گفت: باید مراقب فتنه انگیزی ها و برنامه های نرم دشمن باشیم و اگاه باشیم و بدانیم که آرامش امروز ما به این معنا نیست که دشمن علیه ما کاری نمی کند بلکه دشمن با برنامه ریزی به دنبال ضربه زدن سنگین به ما است که باید با ولایتمداری و در خط ولی فقیه بودن و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، با دشمنان مقابله کنیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات