۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۶۲۹۲۸
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

شبکه های ماهواره ای در خدمت رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علیانسب گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر دینی اما وابسته‌های به رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای شبهه‌افکنی در اعتقادات اسلامی بهره می جویند.
حجت الاسلام عليانسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علیانسب، استاد حوزه و دانشگاه تبریز امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمةالزهرا(س) آذرشهر با اشاره به پرسش‌هایی درباره عدالت الهی اظهار داشت: بشر به علت نقص در علم و معرفت بسیاری از حقایق عالم را نمی‌دانند، از این‌رو خیال می‌کنند که برخی از کارهای خدا ظلم است.


وی با بیان این‌که در مسائل فقهی و دینی نباید بدون علم و آگاهی اقدام به تفسیر از حقیقت اسلام و مکتب تشیع کرد، ادامه داد: گروهی ملاک و معیار را رضایت شخصی قرار داده‌اند نه رضای الهی، از این‌رو هر کار مخالف رضای خود را ظلم می‌دانند، با این توصیف نیز عدل الهی را خدشه‌دار می کنند.


حجت‌الاسلام علیانسب با اشاره به این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر دینی اما وابسته‌های به رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای شبهه‌افکنی در اعتقادات اسلامی بهره می جویند، بیان کرد: در مسائل دینی نباید بدون حساب و کتاب سخن گفت و خارج از تخصص خود اظهار نظر کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به پرسشی درباره مسائل سیاسی روز جامعه نیز اظهار داشت: اگر امروز شاهد نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی هستیم، باید دانست که ایشان نسبت به اصل دین و نظام جمهوری اسلامی ایران بدبین نیستند و نارضایتی‌ها در موارد جزئی است.


این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با اشاره به این‌که وظیفه مسؤولان خدمت‌گزاری به مردم و جلب رضایت و اعتماد آنان است، تصریح کرد: در سالی که با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است، رسالت حوزویان بسیار خطیر و حساس است.


حجت الاسلام علیانسب در ادامه با اشاره به برخی معضلات موجود جامعه و بنیان خانواده اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای رمال و کلاهبردار در جامعه این‌گونه بیان می کنند که مشکلات ازدواج دختران را با دعانویسی، سحر و جادو برطرف می کنند، باید دانست که آسیب چنین خرافه‌گرایی‌هایی با آسیب مواد مخدر قابل مقایسه است./853/پ202/ح

ارسال نظرات