۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۶۲۳۷۱
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان:

علمای فتنه گر تابع آل سعود هستند/ من یک سنی مخالف داعش هستم

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با اشاره به اینکه « من یک سنی مخالف داعش و جبهه النصره هستم»، تأکید کرد که علمای فتنه گر تابع آل سعود هستند.
شيخ احمد قطان




به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت قولنا و العمل لبنان امروز مراسمی را به مناسبت فرارسیدن روزهای آزادسازی جنوب لبنان برگزار کرد.

 


شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در این مراسم با تأکید براینکه مقاومت، مردم لبنان را در همه دنیا سرفراز کرد، گفت: من افتخار می کنم که یک سنی ضد داعش و جبهه النصره هستم و ابایی ندارم که آل سعود یا تکفیری‌ها مرا به این دلیل به قتل برسانند.

 


وی افزود: علمای فتنه گر در جهان اسلام همگی تابع آل سعود هستند و از منش حاکمان سعودی تبعیت می‌کنند.

 


این عالم اهل تسنن لبنانی با تمجید از اقدامات ارتش لبنان در نبرد با تکفیری‌ها گفت: برخی به دنبال تضعیف این نهاد امنیتی هستند و با اظهارات طایفه ای و مذهبی تلاش دارند که به آن خدشه وارد کنند.

 


شیخ احمد القطان گفت: وضعیت امروز کشورهای اسلامی تنها به سود رژیم صهیونیستی و آمریکا است. کشورهای استکباری هیچ دین و مذهبی را نمی‌شناسند و تنها به دنبال منافع خود با تفرقه انگیزی هستند.

 


 ‌وی تصریح کرد: پس از پایان عملیات مقاومت اسلامی در قلمون باید به ارتش لبنان این اجازه را داد که ارتش اقدامات بازدارنده خود را انجام دهد./983/ب902/ک

ارسال نظرات