۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۲۲۷۸
در غیاب وزیر دفاع عربستان؛

ولی عهد به دنبال نیروهای نظامی تابع امر خود است

خبرگزاری رسا ـ در حالیکه آتش اختلافات داخلی عربستان هر روز شعله ورتر می‌شود، ولی عهد پادشاه عربستان با بازدید از نیروهای نظامی این کشور سعی کرد که نیروهای هوادار و تابع امر خود را جدا کند.
نيروهاي نظامي سعودي

 

 

به گزازش خبرگزاری رسا، در پی رقابت شاهزادگان سعودی برای تصدی هر چه بیشتر مناصب قدرت و بروز اختلافات داخلی در دربار آل سعود، محمد بن نایف، ولی عهد عربستان سعودی در غیاب محمد بن سلمان، جانشین ولی عهد و وزیر دفاع این کشور از نیروهای نظامی بازدید کرد.

 

لازم به ذکر است وی در این دیدار با سخنانی در پی مشخص کردن نیروهای هوادار خود بود تا خط تمییزی میان نیروهای تابع خود و نیروهای تابع محمد بن سلمان، وزیر بی‌تجربه و جوان سعودی مشخص کند.
 
گفتنی است که تمام شاهزادگان سعودی از اقدامات نسنجیده این وزیر جوان نگران هستند و از تلاش‌های وی برای رسیدن به منصب پادشاهی موجی از اختلافات داخلی در دربار عربستان به راه افتاده است.

 

همچنین محمد بن سلمان نسبت به تمام رقبا و اطرافیان خود برخورد تندی دارد و حتی شاهزاده مقرن را بعد از اینکه از منصب خود عزل شد به دلیل اینکه احساس کرد علیه وی تحرکاتی انجام دهد به حبس خانگی مجبور کرد. وی در بحبوحه تجاوز به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور به همراه همسر جدید خود در پاریس ماه عسل را می‌گذراند./1321/ب903/ک

ارسال نظرات