۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۵۲۳
حجت الاسلام والمسلمین رجبی:

اعدام شیخ نمر عربستان را به گورستان تاریخ می برد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به عواقب به شهادت رساندن شیخ نمر گفت: خون شیخ نمر روند اضمحلال و سقوط رژیم سعودی را هموار می کند، حمله آل سعود به یمن سبب تزلزل درونی شده و این اقدام جنایت کارانه رژیم آل سعود را به گورستان تاریخ می برد.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با انتقاد از ادعای مقامات آل سعود مبنی بر اعدام شیخ نمر در روزهای آینده گفت: شیخ نمر از شخصیت هایی به شمار می رود که در بین شیعیان عربستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


وی افزود: این عالم مبارز مأوای شیعیان عربستان بوده و در جهت بیداری اسلامی در عربستان تلاش می کرد، شیخ نمر دارای کمالات بسیار است؛ شیخ نمر به عنوان یک روحانی نماد قوانین اسلامی و احکام برای مسلمانان و شیعیان در عربستان به شمار می رود.


قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)با بیان این که در هرجای جهان اگر انسانی ظالمانه آسیب ببیند محکوم است، اظهار داشت: در این جریان که مسأله اعدام یک عالم دینی مطرح است همه مسلمانان باید به پا خیزند و در مقابل بی جرم شهید شدن این عالم ایستادگی کنند.


وی ادامه داد: از منظر دین خلود در جهنم و شقاوت ابدی جزای شخصی است که شخص دیگر را بدون جرم و به صورت ظالمانه به قتل می رساند، در روایات آمده که اگر ندای مظلومیت انسان بی گناه غیر مسلمان به گوش مسلمان برسد و به یاری آن شتافته نشود از مسلمانان محسوب نمی شود.


حجت الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به عواقب به شهادت رساندن شیخ نمر ابراز داشت: بدون شک به شهادت رساندن شیخ نمر سبب همبستگی بیشتر معارضان رژیم صهیونیستی و جدیت بیشتر و قاطع شیعیان و اهل سنت برای مبارزه با رژیم وهابیت و آل سعود می شود.


وی عنوان کرد: خون شیخ نمر روند اضمحلال و سقوط رژیم سعودی را هموار می کند، حمله آل سعود به یمن سبب تزلزل درونی شده و این اقدام جنایت کارانه رژیم آل سعود را به گورستان تاریخ می برد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات