۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۶۰۰۱۸
مشاور فرمانده سپاه:

نیروی ایمان و عقیده رمز پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرمانده سپاه با تاکید بر این که دشمنان اسلام رمز پیروزی ملت ایران را نیروی ایمان و عقیده می‌دانند، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی ادامه دارد چون موج آن نظامی نیست و موج جهادی دارد.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده سپاه  امروز در همایش «یمن تنها نمی‌ماند» با محوریت  واکاوی وضعیت حقوق‌بشر در منطقه در تالار حکمت  دانشگاه گیلان با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) فرمانده‌ای بی‌بدیل است که مانند ایشان در دنیا نیست، افزود: امروز هم عالم جمع شده‌اند تا تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی را محاصره کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

 

وی با تصریح بر این که انقلاب اسلامی پدیده‌ای اثر گذار است و ورود آن با سلاح و نیروی نظامی نیست و با افکار و فکر است، گفت: تفکر امام راحل این است که هر مستضعفی در هر گوشه عالم صدایش بلند شود و به آن ظلم شود وظیفه کسانی که طراز تفکر انقلابی دارند این است که کمک کنند.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه تاکید کرد: دشمنان اسلام از رزمنده ای که خدا را فرمانده خود می داند می هراسند و این الگوی بیداری اسلامی است که انقلاب اسلامی در جهان ایجاد کرده است.

 

عروج با تاکید بر این که دشمنان اسلام رمز پیروزی ملت ایران را نیروی ایمان و عقیده می‌دانند، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی ادامه دارد چون موج آن نظامی نیست و موج جهادی دارد.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: امروز مردم بی دفاع یمن مورد تجاوز بی رحمانه آل سعود هستند و تنها نیروی ایمان می تواند دشمن را شکست دهد.

 

عروج با تصریح بر این که در دفاع مقدس ایران اسلامی تنها با نور ایمان پیروز شد، گفت: اکنون یمنی‌ها در این مسیر حرکت می‌کنند اگر خوب خودشان را نشان دهند خداوند حتما به آنها کمک می‌کند.

 

وی با این توضیح که اگر یمنی‌ها تنها اتکایشان بر خدا باشد پیروز هستند، تصریح کرد: هرجا مقاومت باشد خداوند به وعده خود عمل می‌کند.

 

مشاور عالی  فرمانده سپاه تاکید کرد: تلاش دشمنان مبنی بر تجزیه کشورهای اسلامی است  و تجزیه کشورهای سوریه به سه بخش و عراق به سه بخش و هر کدام با یک رییس‌جمهور از سوی استکبار پیگیری می‌شود و دشمنان اسلام به دنبال تجزیه یمن هستند.

 

عروج با بیان این که این سخن حرف و اعتراف دشمنان است که  همه ابزارآلات دنیا از جمله وسایل نظامی را جمع کردند تا حقیقت و وجدان را محاصره کنند افزود: دشمنان اسلام با همه امکانات به جنگ با بیداری اسلامی آمده‌اند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات