۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۵۹۵۷۴
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مذاکره کنندگان شجاعانه پاسخ زور‌گویی‌های طرف مقابل را بدهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که مذاکره کنندگان کشورمان مراقب خطوط قرمز نظام اسلامی باشند، گفت: تیم مذاکره کننده ایران اسلامی تهدید را نپذیرند و شجاعانه پاسخ زورگویی‌های طرف مقابل را بدهند.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان آيت الله شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان با بیان اینکه متاسفانه سازمان های بین المللی در برابر جنایات آل سعود در یمن سکوت کرده‌اند، اظهار داشت: آل سعود بداند کشتار سه هزار مسلمان بی‌نتیجه و پاسخ نیست و خون شهیدان گریبانگیرشان خواهد شد.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه آمریکا از آل سعود در جنایات یمن حمایت می‌کند، افزود: سازمان‌های حقوق بشر فقط تماشاگر جنایات آل سعود در یمن هستند و آمریکا ریشه اصلی این فتنه‌ها است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، درخصوص اینکه آل سعود آدم کش است ولی ریشه اصلی اعمال جنایتکارانه آنها از آمریکا نشأت می‌گیرد، تصریح کرد: آل سعود با جنایاتی که در یمن انجام داده است نامش دیگر آل سقوط است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به اینکه ریشه آل سعود باید نابود شود، خاطرنشان کرد: همه باید امروز شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر فریاد بزنند و خواهان نا بودی آنها شوند.

 

خطیب جمعه سمنان در خصوص مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: ملت مسلمان ایران زیر بار تهدید و ذلت در مذاکرات نرفته و نمی گذارد این مذاکرات به عزتش لطمه ای وارد کند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه "دشمنان غلط می کنند که بخواهند به ایران اسلامی حمله کنند" اظهار داشت: هیچکس در دنیا جز رهبر انقلاب اسلامی نتوانسته چنین حرفی عیله آمریکا بزند و آمریکا تا کنون نتواسته غلطی کند و از این به بعد هم نخواهد توانست.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در مورد زیر بار تهدید نرفتن در مذاکرات تذکر داده‌اند، افزود: ملت ایران با عزت است و زیر بار تحقیر و تهدید مذاکرات نخواهد رفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی به برگزاری چندین روزه کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: حضور مردم در این کنگره چشمگیر بود و برنامه‌های کنگره به لطف خداوند به‌خوبی پیش رفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خصوص دیدار اعضای ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان با رهبر معظم انقلاب، خاطر‌نشان کرد: اقدامات و برنامه های کنگره شهدای استان سمنان مورد تائید رهبر انقلاب قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در این کنگره بی‌نظیر بود، اضافه کرد: برنامه‌های این کنگره در شأن شهدا، خانواده‌های شهدا و مردم این استان و نمونه بود، همانا ما با برگزاری این کنگره با شهدا بیعت کردیم و باید این بیعت را حفظ کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم./977/پ202/ب4

ارسال نظرات