۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۵۵۷۴۱
نماینده مجلس:

توجه به خانواده‌های شهدا ضامن اصل و بقای نظام است

خبرگزایر رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توجه به خانواده‌های شهدا توجه به اصل و بقای نظام است، گفت: همه ما نسبت به خانواده شهدا وظایفی داریم چرا که آنان بالاترین افتخار در نظام الهی هستند.
خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر ، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهدا، این بار به دیدار مادر شهید بارونی بر لزوم توجه به خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: توجه به خانواده های شهدا حفظ حرمت نظام دینی است.

 

وی بیان داشت: خانواده شهدا بسیاری از اوقات به جهت حفظ حرمت ها، ملاحظه کاری و مراعات حال مسؤولان، مطالبات و خواسته‌های خود را منتقل نمی‌کنند، اما این وظیفه مسؤولان است که به مطالبات خانواده‌های شهدا رسیدگی کرده و نیازها را برطرف کنند.

 

جمیری افزود: توقعات خانواده شهدا، توقعات مادی نیست و با توجه به این‌که زندگی آنها بسیار ساده است و سختی ها و تنگناهایی در زندگی دارند، هیچ گونه خواسته‌ای از مسؤولان مطرح نکرده‌اند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی توجه به خانواده های شهدا را توجه به اصل و بقای نظام عنوان کرد، و گفت: همه ما نسبت به خانواده شهدا وظایفی داریم چرا که آنان بالاترین افتخار در نظام الهی هستند./833/پ203/ح

ارسال نظرات