۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۵۵۰۹۷
آیت الله قربانی:

یک جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی کاخ سفید را می‌لرزاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که روشنگری‌های 36 ساله روحانیت موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی در صحنه های مختلف شده است، خاطرنشان کرد: امروز یک جمله مقام معظم رهبری کاخ سفید را می‌لرزاند و رسیس جمهور ما در مقابل ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرد و ایران اسلامی را به عنوان کشوری سربلند و عزیز معرفی می‌کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز در جلسه دیدار نخبگان، برگزیدگان و ایثارگران گیلان با رییس جمهور در سالن بانک صادرات این شهر با بیان این که این استان با فضیلت در خدمت با انقلاب پیشگام امروز رییس جمهور ما شده است، تصریح کرد: دولت و ملت در یکدیگر تأثیر متقابل دارند.

 

وی به ذکر نکته ای از تاریخ پرداخت و گفت: ایرانیان در جنگ قادسیه فیل‌های عظیم جنگی داشته‌اند و در آن جنگ هشت هزار نفر نیروی ایران به خاطر تعلیمات دینی که داشتند قیامشان برای خدا بود و بر ده هزار نیروی دشمن پیروز شدند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از مناطق جزء سرزمین ایران بود، خاطرنشان کرد: دشمن با توجه به سربازان و امکانات زیاد شکست خوردند و مسلمانان پیروز شدند.

 

آیت الله قربانی با بیان این که راه اقتدار و پیروزی نظام اسلامی بر دشمنان همراهی دولت و ملت است، تصریح کرد: رمز پیروزی نظام اسلامی در 36 سال گذشته نیز وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی همسو شدند، افزود: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس موجب شکست توطئه های دشمنان و پیروزی ملت ایران اسلامی شد.

 

امام جمعه رشت با بیان این که روشنگری‌های 36 ساله روحانیت موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی در صحنه های مختلف شده است، خاطرنشان کرد: امروز یک جمله مقام معظم رهبری کاخ سفید را می‌لرزاند و رسیس جمهور ما در مقابل ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرد و ایران اسلامی را به عنوان کشوری سربلند و عزیز معرفی می‌کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات