۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۵۳۷۴۱

تشییع پیکر شهید مبارزه با گروهک‌های تروریستی در بیرجند

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر شهید مجتبی امیرآبادی‌زاده از شهدای عملیات انهدام گروهک تروریستی سیستان و بلوچستان صبح فردا با حضور مردم شهیدپرور خراسان جنوبی در بیرجند تشییع می‌شود.
شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، صبح فردا با حضور مردم خراسان جنوبی پیکر شهید مجتبی امیرآبادی‌زاده در گلزار شهدای خراسان جنوبی تشییع می‌شود.

 

پیکر مطهر این شهید والا مقام ساعت 8:30 صبح در میدان ابوذر بیرجند بر روی دستان مردم تشییع خواهد شد.

 

همچنین این شهید والا مقام در حین پاک‌سازی و پس از عملیات انهدام گروهک تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور به شهادت رسیده است.

شهید مجتبی امیرآبادی‌زاده متولد بیرجند از نیروهای پاسدار تیپ پیاده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بود که در جریان عملیات انهدام گروهک تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور حین پاک‌سازی محل عملیات به شهادت رسیده است و پیکر این شهید پس از انتقال به بیرجند تشییع خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، حضور باشکوه مردم بیرجند در این مراسم ضمن قدردانی و تسکین خانواده این شهید بزرگوار نوعی تجدید پیمان با شهدا و امام راحل در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در شرایط حساس کنونی بار دیگر می‌تواند پشتیبانی مردم از نظام و انزجار آن‌ها از استکبار جهانی و تروریسم را در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارد./968/پ203/ب

ارسال نظرات