۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۵۳۴۶۷
آیت الله مهمان نواز:

انتخابات خبرگان حساسیت ویژه ای دارد/ هر آنچه نظام دارد به برکت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز انتخابات اسفندماه خبرگان رهبری را دارای حساسیت های ویژه دانست و تاکید کرد که هرآنچه نظام اسلامی دارد به برکت ولایت فقیه است.
 ديدار شوراي طلاب خراسان شمالي با آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در دیدار اعضای شورای طلاب خراسان شمالی مقیم مشهد مقدس، با اشاره به موضوع مجلس خبرگان رهبری و اهمیت این نهاد، افزود: مجلس خبرگان رهبری اهمیت فراوانی دارد چرا که بحث مربوط به رهبری جامعه و جایگاه ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: امروز هر آن چه که نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران دارد مدیون نقش پراهمیت رهبری در جامعه بوده و باید قدردان این نعمت باشیم.

آیت الله مهمان نواز ادامه داد: اگر نگاهی به اطراف کشور خود بیندازیم می بینیم که امروز در عراق، سوریه، افغانستان، یمن، لیبی، مصر و دیگر کشورهای منطقه چه خبر است و آن گاه به اهمیت و نقش بالای رهبری و ولایت فقیه در جامعه ایران اسلامی پی می بریم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر حضور و یا عدم حضور وی در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال 94، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نقش مجلس خبرگان در تقویت نهاد و جایگاه رهبری، ان شاالله تعالی و به لطف پروردگار با آمادگی کامل در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب، این نامگذاری را بسیار باارزش دانست و افزود: ما باید این فرمایشات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

آیت الله مهمان نواز با بیان این که رهنمود های رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف مفاهیم عمیق و زیادی دارند، خاطرنشان کرد: همه باید به پیام نوروزی رهبری عمل کنیم چرا که اگر همدلی و همزبانی در عمل اجرایی شود به طور قطع در همه امور موفق خواهیم شد.

گفتنی است، آیت الله مهمان نواز که اکنون 89 سال سن دارد، تاکنون سه دوره از حوزه های انتخابیه خراسان و خراسان شمالی در مجلس خبرگان نمایندبودهاست، وی مرداد ماه سال 91 به دلیل کهولت سن از امامت جمعه مرکز استان خراسان شمالی کناره گیری کرد اما همچنان نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری باقی ماند./9314/پ202/ج

 

ارسال نظرات