۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۴۶۴۳۴
در گفت وگو با رسا بیان شد؛

پیام مسؤولان استان بوشهر به مناسبت 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مردم بصیر و مسؤولان خدوم ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود بیعت خود را با امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید و ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) تجدید کردند و صحنه هایی از شور و غیرت آفریدند.
سالروز پيروزي انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در بوشهر، با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از هر زمان دیگری این حقیقت آشکار شده است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول استقلال، آزادی و عدم وابستگی به بیگانگان و‌‌ مقاومت در برابر نظام سلطه، ابهت مدعیان ابر قدرت ها را در جهان را شکسته است و جبهه نوینی به نام اسلام ناب محمدی(ص) را به وجود آورده است.

 

امروز دیگر تردیدی نیست که جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با استکبار شده است و اردوگاه قابل اعتماد غرب و ظالمان عالم در آسیا را به تکیه گاهی برای مستضعفان جهان تبدیل کرده است.

 

مردم بصیر و مسؤولان خدوم ایران اسلامی بار دیگر امروز در 22 بهمن با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود بیعت خود را با امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید و ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) تجدید کردند و صحنه هایی از شور و غیرت آفریدند.

 

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای رسا در بوشهر، مهم ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن را مقاومت در برابر استکبار جهانی عنوان کرد.

 

فتح الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: مردم بار دیگر ثابت کردند که بر هدف خود ثابت قدم هستند و علاقه آنها به راه و سیره امام عزیز و فرزند خلف ایشان مقام معظم رهبری همچنان جاودان است.

 

وی افزود: این مردم همچنان وفاقشان بر مصالح ملی همچنان پایدار است و انشاءالله اگر این هدف گم نشود و این اتحاد و وفاق که لازمه توسعه انقلابمان وجود داشته باشد، هر ترفندی که اجانب بر ما وارد کنند کار ساز نیست.

 

حجت الاسلام حسین دشتی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: حفظ انقلاب و ضدیت با استکبار، اتحاد و مهر و محبت با یکدیگر و انسجام گروه ها از جمله پیام این راهپیمایی است.

 

وی یاد امام و شهدا، انسجام و نیز یاد خاطرات انقلاب و پیروزی انقلاب را دیگر پیام راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد.

 

حجت الاسلام عبدالحسین رکنی رییس ستاد اقامه نماز جمعه استان بوشهر اتحاد را مهم ترین پیام راهپیمایی در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: با دسته بسته 36 سال است که موفقیت های بسیاری را بدست آوردیم و از این به بعد هم بدست می آوریم.

 

رضا آبشیرینی مسؤول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: حضور مردم بیانگر این قضیه است که همیشه که حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و خواهند بود و به لبیک مقام معظم رهبری پاسخ دادند و همه با حضور خود حامی اصلی این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود.

 

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: پیام همه ما استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پیروی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری است در طول حیات جمهوری اسلامی و تمامی دوران های بعد از آن خواهد بود.

 

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: وحدت و اتحاد و همدلی همه مردم کشور در برابر دشمنی های ناجوانمردانه استکبار پیام این راهپیمایی است.

 

وی افزود: این راهپیمایی پشتیبانی محکمی است برای گروه مذاکره کننده ایران در 1+5 است که ما همیشه پشت شما هستم.

 

حجت الاسلام سید مهدی آقا میری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گفت: وحدت کلمه ملت ایران و اقتدار و حضور چشمگیر مردم در صحنه که حکایت از این دارد که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و با قدرت و اقتدار در تمام صحنه های انقلاب حضور فعال دارند.

 

شعبان زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: مردم ما امروز مثل سال گذشته نشان دادند که اتحاد و همدلی خود را حفظ کردند و هیچکس و هیچ دولت و زورگویی نمی تواند اتحاد و همدلی ما را از ببرد تا انشاءالله این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بسپاریم.

 

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: پیامی که امروز امت ما داشتند استکبار ستیزی بود که با تمام توان در مقابل استکبار جهانی قیام کردند و همچنان از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع و لبیک گوی مقام معظم رهبری هستند.

 

وی افزود: دشمن بداند که با هر حیله و نیرنگی که بخواهد با نظام جمهوری اسلامی بپردازد با سیلی محکم مردم مواجه خواهد شد.

 

خلیل رضایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رسالت سنگین و ماموریت خطیری بر دوش همه ایرانیان و مسلمانان است و پیام 22 بهمن این است که مردم همچنان نسبت به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، امام و مقام معظم رهبری پایبند هستند و التزام عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری دارند.

 

حجت الاسلام ابراهیم تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر استقامت و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل هم زورگویی ها و تهدیدها و وحدت و انسجام ملی را پیام راهپیمایی ملت ایران دانست و گفت: این ملت زیر سایه مقام معظم رهبری و تحت فرمان ایشان هستند و ملت و دولت همه دست به دست هم در مقابل زورگویی های دشمن ایستاده اند برای تحقق معنای استقلال، آزادی و استحکام نظام جمهوری اسلامی و توسعه آن در سراسر عالم آمده اند.

 

علیرضا رییسی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این انقلاب متعلق به کل مردم است چرا که این مردم همواره پشتیبان این انقلاب هستند و همیشه حضور در صحنه دارند و هیچ عامل و تحریمی در عزم مردم هیچ اثر ندارد.

 

وی افزود: این به معنای این نیست که مسؤولان نسبت به آن بی تفاوت باشند، بلکه باید قدر این مردم را بدانند و این پیام اصلی مردم است که انقلاب را دوست دارند و بر آن تاکید دارند.

 

عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر نیز پیروزی انقلاب اسلامی بر شیطان بزرگ، یعنی آمریکا و مزدوران آن در سرتاسر جهان را پیام این راهپیمایی عنوان کرد.

 

مصطفی گراشی رییس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: حضور و اقتدار همیشگی مردم ایران و سرفرازی و سربلندی پیام این راهپیمایی است./833/پ202/ب4

ارسال نظرات