۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۴۵۵۷۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تکریم مردم رسالت بزرگی برای مسؤولان نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر این‌که تکریم مردم رسالت بزرگی برای مسؤولان نظام است، گفت: مسؤولان باید شرف و عزت مردم را در بالاترین سطح در دنیا بالا ببرند چرا که این کشور با حمایت‌های مردم از نظام در حوادث مختلف نگه داشته شده است.
حقيقت پور

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: مردم در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی هیچ گونه کوتاهی و کم کاری انجام ندادند.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان در مقابل مردم شرمنده هستند، ابراز داشت: مسؤولان باید شرف و عزت مردم را در بالاترین سطح در دنیا بالا ببرند چرا که این کشور با حمایت‌های مردم از نظام در حوادث مختلف نگه داشته شده است.

 

حقیقت‌پور با تأکید بر این‌که تکریم مردم رسالت بزرگی برای مسؤولان نظام  است، اظهار داشت:‌ رفع دغدغه‌های مردم، رفاه عمومی مردم  و ساماندهی معیشت مردم از وظایف مهم و اصلی مسؤولان است.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید ایران و ایرانی را به عنوان یک برند موفق در دنیا معرفی کنیم، تصریح کرد: ما باید در صنعت، کشاورزی و در علم در دنیا در سطح بالایی باشیم و حرف برای گفتن داشته باشیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه شورای اسلامی با بیان این‌که برخی افراد تحریم‌ها را نتیجه مبارزات مردم و ایستادگی مسؤولان در برابر غرب می‌دانند، ابراز داشت: این تفکر برای امروز نیست بلکه از زمان تقی زاده‌ها این تفکر آغاز شد و این تفکر بیانگر غرب گرایی شدید است.

 

وی با تأکید بر این‌که این افراد نه قابلیت‌های دین را می‌فهمند و نه مردم ایران را می‌شناسند، افزود: حرف این‌گونه افراد در جمهوری اسلامی خریدار ندارد و کسی اهمیتی به این تفکر نمی‌دهد.

 

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر لزوم حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن امسال، خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود تحریم‌ها و مشکلات معیشتی فراوان بار دیگر به مستکبران جهان ثابت خواهد کرد که دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی بر نخواهند داشت./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات