۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳
کد خبر: ۲۴۲۹۱۲
امام جمعه شبستر:

اسلام در نقطه مقابل منافع استعماری غرب قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: فعالیت رسانه‌های غربی و بنگاه‌های‌ دروغ‌پراکنی وابسته به لابی‌های صهیونیستی نشان می دهد که اسلام در نقطه مقابل منافع استعماری غرب قرار دارد.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به تشریح ابعاد مختلف این ابتکار معظم‌له در مقابله با سیاست اسلام‌هراسی غرب پرداخت و اظهار داشت: این نامه در روزهایی که سیاست خصمانه غرب علیه اسلام شدت یافته می‌تواند پیام‌های مهمی به سردمداران اسلام‌ستیز غرب داشته باشد.

 


وی با تأکید بر این‌که غرب به دنبال قرار دادن افکار عمومی دنیا در مقابل اسلام است، خاطرنشان کرد: امروزه رسانه‌های غربی و بنگاه‌های‌ دروغ‌پراکنی وابسته به لابی‌های صهیونیستی از یک سو و تولید فیلم‌های هالیوودی چندصد میلیون دلاری با هدف تخریب چهره حقیقی اسلام از سوی دیگر نشان می دهد که اسلام در نقطه مقابل منافع استعماری غرب قرار دارد.

 


امام جمعه شبستر با اشاره به بخش‌هایی از نامه رهبری گفت: در بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب آمده که جوانان غربی شناختی مستقیم و بی واسطه از اسلام پیدا کنند و اجازه ندهند دولتمردان و سیاست مداران غربی ریاکارانه تروریست های تحت حمایت و استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به آنها معرفی کنند؛ این سخن مهم نشان از ضرورت بی‌توجهی به دروغ‌های رسانه‌های غربی است.

 


حجت الاسلام محمدزاده یکی از راه های شناخت بی واسطه غرب از اسلام را رجوع به مفاهیم عالی قرآن کریم و سیره رسول گرامی اسلام(ص) دانست و افزود: نامه مهم رهبر انقلاب اسلامی ایران را می‌توان نوعی امر به معروف و نهی از منکر نیز قلمداد کرد، امری مبارک که پیامد ارزشمند آن در ماه‌ها و سال‌های آینده کاملا مشهود خواهد بود.

 


وی پیام مقام معظم رهبری را مدیریت افکار عمومی جهان و آگاه ‍‌سازی به سیاست‌های اسلام‌ستیزانه غرب عنوان کرد و گفت: اندیشه‌های متعالی رهبر معظم انقلاب فراتر از مرزهای داخلی است، چنانکه با پیام به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نشان دادند که دغدغه اسلام نباید در مرزهای جغرافیایی محدود شود.

 


معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر خود ناقضان اصلی عالی‌ترین کرامت انسانی و مقدسات دینی جوامع بشری هستند، گفت: سیاست دوگانه غرب درباره آزادی بیان مشهود است.

 


امام جمعه شبستر با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های جهان اسلام در تبیین حقیقت معارف ناب دینی گفت: غرب از یک سو اجازه نمی دهد حقیقت اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی به گوش ملت ها و مردم‌شان برسد، اما از سوی دیگر به بهانه آزادی بیان دروغین اجازه هرگونه هتاکی علیه اسلام را می دهند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات