۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۳۶۹۶۹
رییس بسیج صدا و سیما:

دشمن خاکریزهایش را در حوزه فرهنگ بنا کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج صدا و سیما با بیان این‌که با جنگ نابرابر رسانه ای مواجه هستیم، گفت: دشمن تمام خاکریزهایش را در حوزه فرهنگ بنا کرده و تلاش می کند آنچه در حوزه سخت به آن نرسیده در حوزه جنگ نرم و فکری، به دست بیاورد.
دشمن خاکریزهایش را در حوزه فرهنگ بنا کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علی اصغر جعفری، رییس بسیج صدا و سیما، در حاشیه اختتامیه دوازدهمین همایش بسیج و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: صدا و سیما یک دستگاه گسترده فرهنگی است و ماموریت های فراوانی دارد که در قانون اساسی و در قوانین داخلی سازمان به آن اشاره شده است و بالاتر از همه این قوانین تعهد انقلابی و رسالتی است که صدا و سیما به عنوان دستگاه فرهنگی به نیابت از مردم و نظام جمهوری اسلامی دنبال می کند.

 

وی با بیان این مطلب که با جنگ نابرابر رسانه ای مواجه هستیم، افزود: دشمن تمام خاکریزهایش را در حوزه فرهنگ زده است و تلاش می کند آنچه در حوزه سخت به آن نرسیده، در حوزه نرم و فکری دست یابد، بنابراین در حوزه رسانه متمرکز شده است.

 

رییس بسیج صدا و سیما با ذکر این مطلب که تنها تشکیلاتی که در جمهوری اسلامی قدرت ایستادن در برابر جنگ نرم دشمن را داشته، رسانه ملی است، تصریح کرد: رسانه ملی با بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی خود در شبکه های داخلی، استانی و بین المللی توانسته است، صدای انقلاب و مبانی اسلام ناب را به نمایش بگذارد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به این که روز به روز پیچیدگی و حساسیت در عرصه رسانه بیشتر می شود، باید حضور جدی در این عرصه داشته باشیم و از نیروهای توانمند و فکور بهره بگیریم تا با انگیزه، اعتقاد و باور از مبانی انقلاب دفاع کنند و ارزش های انقلاب را در داخل و خارج کشور با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای منعکس کنند.

 

جعفری با بیان این که بیش از 16 هزار نفر از کارکنان صدا و سیما در حوزه های مختلف، عضو بسیج هستند، افزود: بقیه همکاران نیز نیروهای متعهدی هستند که هنوز توان جذب و سازماندهی آن ها را پیدا نکرده ایم و از همه ظرفیت های رسانه ای استفاده می کنند تا نقش بسیجی خود را در حوزه رسانه ایفا کنند و در جهت تعمیق فرهنگ، دین و انقلاب گام بلندتر بردارند./1310/پ202/ب4

ارسال نظرات