۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۳۴۸۹۲
در آستانه اربعین؛

همایش جوانه های حسینی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ د آستانه اربعین حسینی، همایش «جوانه های حسینی» به همت حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود.
همایش جوانه های حسینی در مشهد برگزار می شود

خانم رستگار مقدم، مدیر داخلی مؤسسه قرآنی مهدی یاوران، وابسته به مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: همایش بزرگداشت اربعین حسینی باعنوان «جوانه های حسینی» با اجرای کودکان مهد مؤوسسه مهدی یاوران برگزار می شود.

 

وی به هدف این همایش اشاره و ابراز کرد: این مراسم به منظور بزرگداشت مقام سیدالشهدا و همچنین فراهم شدن زمینه آشنایی کودکان با قیام امام حسین(ع) برگزار می شود.

 

رستگار مقدم افزود: اجرای سرود، نماهنگ، 2 نمایشنامه و همچنین برگزاری مسابقه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده این مراسم است؛ اولین نمایشنامه با موضوع شهادت حضرت رقیه(س) در خرابه های شام، و دومین نمایشنامه، بازگشت اهل بیت(ع) از شام را به تصویر می کشد.

 

مدیر داخلی مؤوسسه مهدی یاوران با اشاره به این که مؤوسسه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می کند، گفت: این مجموعه در سال 90 با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی، با تعداد 60 داوطلب در سنین بزرگسال و نونهال آغاز به فعالیت کرد.

 

وی به فعالیت ها و عملکرد این مرکز اشاره کرد و گفت: آموزش روخوانی، روان خوانی در سطح بزرگسالان به لحن عرب و در سطح خردسالان به روش بازی و قصه، آموزش حفظ به روش اشاره و معنی، آموزش حفظ آیات و احادیث کاربردی و تربیتی، آشنایی با زندگی چهارده معصوم(ع)، آموزش زبان انگلیسی و همچنین برگزاری جلسات آموزشی تربیت فرزند از جمله فعالیت های این مؤوسسه است.

 

 رستگار مقدم با بیان این که حجت الاسلام عزیزی، استاد حوزه و دانشگاه و مؤسس این مجموعه در این مراسم سخنرانی خواهند کرد، یادآور شد: این مراسم چهارشنبه 19آذر ماه، ساعت 15، در سالن شهید مشکی، واقع در خیابان مقداد برگزار می شود./1309/ت302/ب5

 

ارسال نظرات