۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۳۴۴۷۱

گسترش همکاری‌ مسؤولان حج ایران و عربستان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت کشورمان و وزیر حج عربستان پیرامون همکاری بیشتر در زمینه خدمت رسانی به زائران ایرانی به گفت‏و‏گو پرداختند.
ديدار نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و وزير حج عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با بندر بن محمد بن حجار وزیر حج عربستان دیدار و پیرامون موضوعات مختلف در حوزه حج و عمره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که رییس سازمان حج و زیارت کشورمان نیز حضور داشت نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت ضمن تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در جهت آموزش و توجیه حجاج و عمره گزار ایرانی قبل از اعزام به عربستان و نیز کارهای پژوهشی گسترده صورت گرفته ابراز امیدواری کرد تا مسوولین عربستانی نیز با همکاری بیشتر زمینه هرچه بهتر خدمت رسانی به زائران ایرانی را فراهم سازند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با آقای دکتر ایاد بن امین مدنی رئیس سازمان کنفرانس اسلامی دیدار و در زمینه توسعه روابط دو کشور و ایجاد زمینه برای نزدیکی علمای دو کشور و رفع سوءتفاهم‌ها و اختلافات با ایشان گفتگو کرد.

آقای ایاد مدنی نیز نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک نسبت به تشکیل اجلاس علمای دو کشور اقدامات لازم صورت گیرد./840/د102/س

ارسال نظرات