۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۳۲۱۸۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی‌ کاشان:

آسیب‌های عزاداری هیئات مذهبی کاشان افکار سنجی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: این اداره بنا بر رسالت خود در آسیب زدایی برنامه های عزاداری، نظرسنجی از عزاداران و اعضای هیأت های مذهبی را در دستور کار قرار داده است.
حجت السلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در این نظرسنجی که با هدف سنجش افکار عمومی در وب سایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان قرارگرفته است  مهم ترین آسیب های عزاداری منطقه کاشان به نظرسنجی گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به این که گزینه های این نظرسنجی از سوی کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی کاشان کارشناسی شده است افزود: غلبه بُعد عاطفی بر بعد شناخت دینی در مراسم های عزاداری، رقابت منفی و چشم و هم چشمی در بین هیأت مذهبی، لعن علنی، قمه زنی و آسیب جسمی، استفاده از آلات موسیقی دور از شأن ائمه(ع)، آزار و اذیت دیگران از جمله صدای بلندگو، راه بندان و...، تکراری بودن محتوای سخنرانی و اشعار و مرثیه، ذکر مطالب دروغ در بیان مصائب، مناقب و بیان مطالب غلوآمیز درباره ائمه(ع) از مهم ترین آسیب هایی است که بر اساس نظر کارشناسان این اداره در این نظر سنجی آمده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به این که این نظرسنجی تا پایان ماه صفرالمظفر در وب سایت این اداره فعال خواهد بود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان به آدرسwww.kashantabligh.ir مراجعه ودر این نظر سنجی شرکت و نظر خود را در مورد مهم ترین آسیب عزادرای محرم در کاشان درج کنند.

 

وی با اشاره به حجم هیأت مذهبی در دارالمؤمنین کاشان افزود: نتایج این نظرسنجی تأثیر مستقیمی بر ارائه طریق اداره تبلیغات اسلامی کاشان در آسیب زدایی هیئت های مذهبی این شهر خواهد داشت.

 

لازم به ذکراست، بیش از 620 هیأت مذهبی در شهرستان کاشان فعال است که 430 هیأت دارای مجوز از اداره تبلیغات اسلامی کاشان است./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات