۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۲۵۲۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

غدیر حرکتی مستمر برای هدایت انسان‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسأله غدیر امتداد حرکت نبوت و حرکت مستمری برای هدایت انسان‌ها است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در مراسم افتتاحیه انجمن قلم ایران شعبه لرستان، با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و بیان این که مسأله غدیر رسالتی برای هدایت بشر و رهبری امت اسلامی است، بیان داشت: غدیر جایگاه نبوتی در اسلام دارد و حرکتی مستمر برای هدایت انسان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که اهل قلم و شاعران درباره غدیر نوشتند، خاطرنشان کرد: اهل قلم باید پیشگام، پیشقدم و پیش قراول در مسأله غدیر باشند.

هدف اهل قلم باید رشد و تعالی فرهنگ جامعه باشد

امام جمعه خرم آباد با بیان این که هدف اهل قلم باید رشد و تعالی فرهنگ جامعه باشد، افزود: اهل قلم باید مرزهای فکری و مرزهای علمی را به افراد نشان دهند.

وی در ادامه با بیان این که هدایت جامعه از وظایف اهل قلم است، تأکید کرد: اهل قلم باید در راستای تحکیم باورهای دینی، حفظ وحدت و همدلی جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان نگهبانی از فرهنگ دینی، عمومی و ارزش‌ها را از دیگر وظایف اهل قلم بیان کردو گفت: اهل قلم باید از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کنند.

وی با بیان این که امروز جنگ، جنگ بیان قلم و تهاجم، تهاجم فرهنگی و مقابله فرهنگی است، تأکید کرد: اهل قلم در این راستا مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که دشمنان در جنگ نرم به‌دنبال ضربه زدن به افکار و اندیشه ها هستند، یادآور شد: امروزه افکار، عقل و اعتقادات مردم مورد هجمه هستند.

وی جنگ امروز را جنگ قلم بیان کرد و عنوان داشت: دشمنان اسلام در جنگ نرم به‌دنبال ضربه زدن به افکار و اندیشه هستند و اهل قلم باید بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «اهل قلم افسران میدان فرهنگی هستند»، بیان داشت: شما افسران میدان فرهنگ باید با حمایت ارشاد اسلامی از انجمن‌های اهل قلم ارزشی و انقلابی باشید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تبریک و قدردانی از افسران اهل قلم لرستان که انجمن های اهل قلم را به وجود آوردند، افزود: میدان دادن به اهل قلم رسالت امروز ما است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات