۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۲۵۰۵۰
به مناسبت دهه ولایت؛

اصحاب رسانه خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
ديدار آيت الله موسوي جزايري با اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان خوزستان، بعد از ظهر امروز، با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار، سیدرسول موسوی، مدیر مسؤول روزنامه عصر کارون، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت، گفت: رسانه باید پیام غدیر را به جهان ابلاغ کند.

وی در ادامه به روایت‎های مرتبط با واقعه غدیر اشارهکرد و افزود: پیامبر اسلام(ص) می‎فرماید «بالاترین مرتبه امر به معروف و هنی از منکر رساندن خطبه غدیر به گوش همگان است».

مدیر مسؤول روزنامه عصر کارون در ادامه با اشاره به این که از 4 بعد می‎توان به واقعه غدیر پرداخت، خاطرنشان کرد: نخستین بعد آشنایی با مکتب اهل بیت(ع) است.

موسوی در ادامه به دومین بعد غدیر اشاره کرد و بیان‎داشت: آشنا کردن جهانیان با غدیر و اهل بیت(ع) دومین بعد پرداختن به واقعه غدیر است.

وی در ادامه بعد سوم را مشخص کردن چهره واقعی منافقان دانست و افزود: بعد چهارم این است که از زبان پیامبر اکرم(ص) می‎توان با ویژگی‎های امیرمؤمنان(ع) آشنا شد.

در ادامه این دیدار محمد مالی، از فعالان رسانه‎ای خوزستان به موانع و مشکلات اصحاب رسانه اشاره کرد و بیان‎داشت: یکی از مشکلات رسانه ها نبود رتبه بندی میان خبرنگاران است؛ به گونه ای که تفاوتی میان خبرنگار با سابقه و کم سابقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: این مسأله در حالی است که در دیگر ارگان ها همچون نهادهای نظامی رتبه بندی وجود دارد؛ از این رو باید از سوی نهاد متولی رسانه ها در این راستا تدابیری اتخاذ شود.

رحیم الهایی سحر، مدیر مسؤول هفته نامه رضوان با اشاره به مشکلات مردم سوسنگرد و دشت آزادگان، ابرازداشت: محرومیت و بیکاری حق مردم دشت آزادگان نیست.

وی در ادامه با اشاره به این که مردم در دشت آزادگان همواره پشتیبان ولایت فقیه بودهاند، اظهارداشت: مردم دشت آزادگان در جبهه‎های حق علیه باطل با همه وجود در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.

مدیر مسؤول هفته نامه رضوان در دشت آزادگان در ادامه بیکاری را مهم‎ترین مشکلات مردم دشت آزادگان دانست و خاطرنشان کرد: با وجود نیروهای بومی و متخصص در دشت آزادگان، شرکت‎های نفت و گاز از نیروهای غیر بومی در این منطقه استفاده می‎کنند.

همچنین منیژه جاسم نژاد، مدیرمسؤول روزنامه ایام خوزستان خواستار برگزاری هرچه بیشتر نشست های نمایندگان رسانه های خوزستان با آیت الله موسوی جزایری شد.

محمد خطیب، سرپرست روزنامه راه مردم در خوزستان نیز در این دیدار از عدم اهتمام جدی رسانه ها به توصیه های آیت الله موسوی جزایری در دیدار های گذشته در خصوص تبیین شعار سال و عدم پرداختن به آن انتقاد کرد./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات