۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۲۳۹۳۱
نماینده مردم قاین:

تروریسم با قلدری از بین نمی‌رود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس مطرح کرد: بمباران، حمله هوایی و زمینی و دریایی و امثال آن راهکار مناسبی برای رفع ترور در جهان نیست.
جواد هروي نماينده مردم قائنات در مجلس

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، جواد هروی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در یادداشت خود عنوان کرد:پاسخ یک حرکت تروریستی از طریق حرکت نظامی خود اشتباهی برای مهار یک اشتباه است بخصوص اگر این حرکت مبتنی بر قلدری و زورمداری باشد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چه بحث آغازین آن که تروریسم است و چه از بعد سرکوبش تحت عنوان بمباران یا برخورد نظامی، هر دو اشتباه است.

وی افزود: نمی‌توان وحشت زدگی را با ایجاد وحشت درمان کرد این روش گشایشی در امور اجرا نمی‌کند و هیچگاه نمی‌تواند به عنوان ریشه کنی تروریسم مورد استفاده قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه آنچه از ابتدای هزاره سوم میلادی و سال 2001 در عرصه جهانی با عنوان مبارزه با تروریسم روی داده، گسترش و تاخت و تاز تروریسم دولتی بوده است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از این زمان به بعد تروریسمی دولتی در خدمت حاکمان سیاسی جهان قرار گرفت که آتشی افزون‌تر از تروریسمی به پا کردند که به بهانه سرکوبش، بر طبل جنگ می‌کوبیدند.

وی افزود: لهیب آتش تروریسم دولتی از ترور آغازی کمتر نبود و امروز سرکوب تروریسم خود فاجعه دیگری را رقم زده است و بسیاری از قدرت‌ها را بر آن داشته که به نام و به بهانه جنگ با تروریسم، تروریسم دیگری در عرصه سیاسی ایجاد کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تروریسم با قلدری و زور از بین نمی‌رود چون نطفه این حرکت خودش به زور بسته شده برای گره گشایی از آن باید براساس فکر و اندیشه پیش رفت. نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید اندیشه‌های والایی جهت زدودن ریشه‌های تروریسم در بعد جهانی بوجود آوریم تا بتوانیم حرکت نامیمون داعش در منطقه را ازبین ببریم.

جواد هروی مطرح کرد: آنچه امروزه در اشکال مختلف تحت عنوان مقابله با تروریسم مطرح می‌شود کمتر از خود ذات ترور وتروریسم ندارد. به همین جهت یک حرکت اصولی و فکری و منطقه‌ای که به گونه‌ای سنجیده در پی ریشه کنی داعش باشد تاکنون دیده نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد تروریسم از میان برداشه شود و ما به شکلی شاهد از بین رفتن این حرکت ناصحیح در جامعه باشیم نیاز به فرهنگ سازی و یک آموزش درست و بهینه در سطح بین‌المللی داریم./924/د102/ج

ارسال نظرات