۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۱۸۴۴۱
آیت الله شبستری:

پیروزی مردم غزه موجب روسیاهی حامیان رژیم صهیونیستی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: پیروزی مردم مقاوم غزه در برابر اسرائیل، روسیاهی بزرگی برای کشورهای حامی رژیم صهیونیستی بود.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در غزه علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این پیروزی روسیاهی برای کشورهای حامی رژیم صهیونیستی بود و مقدمه‌ای برای پیروز‌های نهایی است.


وی با بیان این‌که رژیم تا بن دندان مسلح صهونیستی نتوانست پس از 7 هفته بمباران از زمین و هوا مقاومت اسلامی غزه را شکست دهد، افزود: اگر سران رژیم صهیونیستی عاقل بودند، از شکست در جنگ‌های هشت روزه، 33 روزه و 22 روزه عبرت می گفتند، دشمنان بدانند که مردم فلسطین مثل کوه و فولاد آب دیده شده اند.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که جنگ اخیر غزه درس عبرت بزرگی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه‌ای آن است، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا بدانند اگر جنگ 50 روزه 500 روز هم ادامه پیدا می‌کرد مردم غزه از جهاد و مقاومت دست نمی‌کشیدند.


آیت الله شبستری با اشاره به این‌که مقاومت اسلامی تا آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران صهیونیستی دست از مبارزه بر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم فلسطین غاصبین صهیونیست‌ها را از سرزمین‌شان و قبله اول مسلمانان بیرون نکنند از پای نخواهند نشست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگون کردن پهپاد جاسوسی و بدون سرنشین رژیم صهیونیستی اظهار داشت: چشمان همیشه بیدار فرزندان روح الله که کاملا از آسمان کشور مراقبت می‌کنند، افتخاری دیگر برای ملت ایران به ارمغان آوردند.


امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اقدامی مشترک درصدد بودند با این پهپاد ارسالی اوضاع ایران مخصوصا سایت هسته‌ای نطنز را بررسی و جاسوسی کنند و آگاهی دقیقی از این منطقه به دست آوردند که با سرنگونی آن این آرزو را به گور بردند.


وی نسبت به حمایت‌کنندگان ارسال هواپیماهای بدون سرنشین و جاسوسی اسرائیل در منطقه هشدار داد و افزود: به رژیم صهیونیستی و ‌آمریکا و کشور عربی منافق سهیم در این عملیات هشدار می دهیم همانطور که که مرز‌های زمینی و دریایی کاملا برای دشمن ناامن است آسمان ایران هم برای هر متجاوزی ناامن است.


آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور به ویژه دو چهره بزرگ اندیشمند، مخلص و دلسوز نظام شهید رجایی و شهید باهنر اظهار داشت: مردمی بودن، علاقه‌مند به اسلام، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی، تلاش برای گسترش و برپایی عدالت، دلسوزی نسبت به مردم و پرکاری از خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.


خطیب جمعه تبریز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: ایشان در این دیدار با تقدیر از خدمات دولت به ویژه رییس‌جمهور توصیه و رهنمودهای را در 15 بند ارائه کردند که باید دولتمردان ضمن توجه به این مسائل در اجرای آن همت و تلاش مضاعف کنند.

 

امام جمعه تبریز افزود: یکی از مطالبات مهم رهبری نظام از دولت پرهیز از دو قطبی کردن جامعه با شعارها و دعواهای سیاسی بود، دولتمردان نباید اسیر جناح‌بازی‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی شوند و در قبال انتقادها سعه صدر داشته باشند و تنها خدمتگزاری به مردم را آرمان خود بدانند.


نماینده خبرگان رهبری با تبریک فرا رسیدن میلادحضرت فاطمه معصومه(س) و امامت امام رضا(ع) اظهار داشت: دهه کرامت که از اول ذی القعده تا یازدهم این ماه گرامی داشته می شود، مایه پیوند امت با ولایت و امامت است./935/پ202/ب

ارسال نظرات