۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۱۵۲۶۲
آیت الله نمازی درگفت‌وگو با رسا:

رسالت رسانه زنده نگه داشتن وجدان های بیدار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: امروز جنایات رژیم جعلی اسرائیل با حمایت و پشتیبانی شیطان بزرگ و برخی از سران کشورهای عربی، شرایط بین المللی و منطقه را در وضعیت حساسی قرار داده است از این رو نقش رسانه ها در اطلاع رسانی از جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل از اهمیت بالایی برخوردار است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: امروز جنایات رژیم جعلی اسرائیل با حمایت و پشتیبانی شیطان بزرگ و برخی از سران کشورهای عربی، شرایط بین المللی و منطقه را در وضعیت حساسی قرار داده است از این رو نقش رسانه ها در اطلاع رسانی از جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی فلسفه وجودی استفاده از تجهیزات نظامی و ارتش هرکشوری را مقابله با تهاجمات نظامی کشورهای بیگانه دانست و افزود: نیروهای هوایی، دریایی و زمینی رژیم جعلی اسرائیل از راه دریا و هوا و زمین یک عده شهروند عادی، غیر نظامی و بی پناه را مورد هجوم خود قرارداده و تعداد زیادی از آنان را شهید و یا مجروح کرده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عمق جنایات صهیونیست ها را در غزه فجیع و تأسف بار خواند و بیان داشت: جنایات بزرگی را که رژیم جعلی اسرائیل در غزه مرتکب شده است با هیچ کلام، جمله و ابزار هنری قابل توصیف نیست.

 

آیت الله نمازی ظلم و ستم را با فطرت هیچ انسان آزاده ای سازگار ندانست و گفت: امروز افزون بر رسالت ملت های مسلمان جهان رسالت همه انسان های آزاده جهان درقبال جنایات آزار دهنده ای که از سوی اسرائیل در غزه رقم می خورد رسالت سنگینی است چرا که ظلم و ستم برای هیچ انسان آزاده ای پذیرفته نیست و محکوم است.    

     

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: در تظاهرات، قیام ها و اعتراضاتی که در کشورهای مختلف جهان حتی در واشنگتن و نیویورک، لندن، پاریس و سایر کشورهای آمریکایی و اروپایی انجام می شود حتی یهودیان این کشورها جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه را محکوم می‌کنند.

 

آیت الله نمازی گفت: در اعتراض های مردمی کشورهای جهان به جنایات اسرائیل در غزه افزون بر یهیودیان حتی خام خام های یهودی نیز با حضور در راهپیمایی ها ضمن اعتراض به کشتار مردم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در چنین برهه ای از زمان که کشتار کودکان و زنان بی دفاع با سکوت و یا پشتیبانی مدعیان دروغین حقوق بشر برای جنایتکاران صهیونیستی به صورت امری عادی درآمده است رسالت رسانه ها و اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی و رسانه ملی در سایر کشورهای جهان برای ارائه گزارشات لحظه به لحظه حمله نظامی اسرائیل به غزه و بیدار نگه داشتن وجدان های ملت های جهان از جنایات رژیم صهیونیستی سنگین تر شده است.

 

آیت الله نمازی همچنین از خبرگزاری رسا نیز به دلیل انعکاس خوب و به موقع اخبار تقدیر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای فعالان در این رسانه مردمی کرد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات