۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۱۴۵۴۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

ولایت فقیه راه برون رفت از همه بن بست ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با وجود ولایت فقیه بن بست و نقطه پایانی وجود ندارد، گفت: ولایت فقیه راه برون رفت از همه بن بست ها است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، امروز در نشست هم اندیشی علما و روحانیان بخش دابودشت آمل با بیان این که علما و روحانیان نقش ارزنده ای در انقلاب اسلامی دارند، گفت: باید از خداوند منان بخواهیم نظام جمهوری اسلامی، ولایت و برکاتی را که به ما عطا کرده است از این کشور ولایی و امام زمانی نگیرد.

 

وی با اشاره به این که روحانیت به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم هستند، بیان داشت: حضور روحانیت در هر منطقه ای نعمت است و همین طور اگر خدایی نکرده از بعد روحانیت در جهت قدرت اندوزی و مال اندوزی استفاده کنیم می توانیم به انقلاب ضربه بزنیم.

 

یوسفیان ملا با بیان این که حضور علما و روحانیت همواره اثرگذار و گرانقدر است، تصریح کرد: در کشور افغانستان علیرغم این علمای بزرگ و حوزه های علمیه بسیاری دارد، اما چون اشغالگران به خصوص آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه ورود علما را نداده که در این کشور خلا وجود دارد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: در کشور افغانستان با حضور این همه علمای لویی جرگه مظهری برای خود نگذاشتند که جان کری می خواهد به عنوان بزرگ در آن جا گام بردارد.

 

وی با بیان این که اگر روحانیان فعال بودند لازم نبود از خارج بیایند تا مشکلات آنان را حل کنند، بیان داشت: درست در عراق همین وضعیت وجود دارد و حضرت آیت الله سیستانی در سیاست امر و نهی نمی کند، اما حضور و فتوای گرانقدر ایشان سبب شد تا داعش زمین گیر شود.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که کشوری که دارای بزرگ نباشد نمی تواند به جایی برسد، تصریح کرد: هرکس در هر مقامی حتی مرجعیت مسلم هم باشد باید از ولی فقیه تبعیت کند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که با وجود ولایت فقیه بن بست و نقطه پایانی وجود ندارد، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب همواره راهگشا بوده است و دیگر نیازی نیست از خارج یا سازمان ملل بیایند و بخواهند مشکلات ما را برطرف کنند.

 

وی با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

یوسفیان ملا امنیت کنونی کشور را ثمره حاکمیت ولایت بر کشور بیان کرد و افزود: در جهان کنونی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن نعمت ولایت در آشوب و دشمنی به سر می‌برند؛ اما نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به دشمنی‌ و توطئه‌های دشمنان ملت ایران خاطرنشان کرد: هر کدام از این توطئه‌ها می‌تواند یک کشور را نابود کند؛ اما جمهوری اسلامی ایران 36 سال در زیر بار هجمه دشمنان، استوار با حاکمیت ولی فقیه ایستاده است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در سرشماری پرداخت یارانه 62 درصد مردم نوشتند ما زیر خط فقر هستیم که چرا باید این گونه باشد، بیان داشت: این امور به ضعف مدیریت برمی گردد که باید از ظرفیت ها و منابع غنی در کشور به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

یوسفیان ملأ افزود: مردم ما تحمل و صبر بسیاری دارند که باید در راستای رفع مشکلات آنان تمهیدات ارزنده ای برداشته شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات