۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۰۰۶۱۹
امام جمعه گلوگاه:

اقتصاد مقاومتی راهی برای قطع وابستگی ها و افزایش انسجام ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلوگاه با اشاره به رهنمودهای رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی راهی برای قطع وابستگی ها و افزایش اتحاد و انسجام ملی در جامعه است.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شرق مازندران، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متأسفانه ساخت مصلی بزرگ گلوگاه علیرغم حضور گسترده نمازگزاران روز جمعه با کندی مواجه است و مردم از لحاظ مکانی دچار مشکل هستند.

 

وی اظهار داشت: ظرفیت فعلی مسجد جامع گلوگاه برای اقامه نماز جمعه پر است و باید با چاره اندیشی در این رابطه در ساخت و تکمیل این مصلی که چندین سال شروع شده است تلاش شود.

 

حجت میراحمدی یادآور شد: تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر از مصلی جمعه شهر گلوگاه به دلیل نقش مؤثر آن در تقویت فرهنگ نماز عبادی و سیاسی جمعه ضروری است.

 

وی گفت: مصلی نماز جمعه در دست ساخت شهرستان گلوگاه دارای هزار و 800 متر مربع شبستان با ظرفیت سه هزار نفر برای مردان و 750 متر مربع بالکن برای یک هزار تن از بانوان نمازگزار است.

 

امام جمعه گلوگاه همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راهی برای قطع وابستگی ها و افزایش اتحاد و انسجام ملی در جامعه است.

 

حجت الاسلام میراحمدی اضافه کرد: دشمنان با اتخاذ تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی بر مردم ایران از سویی و از سویی دیگر ظلم و چپاول در برخی کشورها قصد سلطه و تضعیف مسلمانان را دارند که باید آگاه باشیم.

 

وی گفت: دشمنان اسلام شعار حقوق بشر و ضد تروریست سر می دهند در حالی که خود پرورش دهنده تروریست هستند و با اغفال مردم بی گناه و مظلوم جنایات فراوانی انجا داده اند.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که درایت حکیمانه رهبری و هوشیاری و تعامل مردم و مسؤولان سد محکمی در برابر دشمنان در رسیدن به مقاصد پلیدشان است و ملت ایران با تبعیت از رهبری بر همه برنامه های دشمنان نائل می آیند.

 

حجت الاسلام میراحمدی به کمبودها و مشکلات شهرستان گلوگاه اظهار داشت: اشتغال، وجود خیل عظیم بیکاران، مشکلات دکل بندان، عدم وجود پزشکان متخصص در بیمارستان گلوگاه، عدم وجود دانشگاه دولتی و حمایت از ورزشکاران از مشکلاتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند و باید چاره اندیشی شود.

 

وی همچنین با بیان این که شبه جزیره میانکاله جز جدا نشدنی از مازندان است، گفت: مطرح کردن جدایی میانکاله از مازندران و پیوستن به گلستان در واقع بی اساس و غیر منطقی است و نمایندگان باید با مطالعه بیشتری در این رابطه وارد شوند و مسؤولان استانی موضع گیری شفاف داشته باشند./950/پ202/ب

ارسال نظرات