۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۹۷۶۷۴
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نمی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نمی شود، اضافه کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره در راستای تثبیت ارزش های والای انقلابی ایستاده و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی شود.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت سالروز فرا رسیدن انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ارزنده ای را به وجود آوردند که سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شده است.

 

وی با بیان این که 22 بهمن به عنوان هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: باید تلاش والایی در راستای ماندگاری این افتخار ارزنده و بزرگ وجود داشته باشد که وظیفه ای همه است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که اساس انقلاب اسلامی بر مبنای اعتقادات ارزنده دینی است، ادامه داد: تلاش های بسیاری صورت گرفته است تا این انقلاب به دست ما رسیده که خون ها پاک شهدا به عنوان پشتوانه و تضمین کننده انقلاب است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: دشمنان تحریم ها و تهدیدهای بسیاری بر علیه ما ایجاد کردند ولی مردم با مقاومت و ایستادگی ارزنده ای در برابر این توطئه ها ایستادگی کرده و نقشه های شوم آنان را تبدیل به نابودی کردند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن نه بزرگ دیگری به ایادی استکبار جهانی بوده است، تصریح کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی نشان داده است هیچ گاه تسلیم ایادی استکباری نمی شود و همواره بر آرمان های والای خود ایستاده است.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان تسلیم نمی شود، اضافه کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره در راستای تثبیت ارزش های والای انقلابی ایستاده و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی شود.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن همبستگی و وحدت گرانقدر خود را به جهانیان نشان داد، گفت: این ملت بزرگوار روحیه والا و گرانقدری در راستای خنثی سازی توطئه ها و تحریم های دشمنان دارند که یکی از جلوه های ارزنده آن را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشتند./950/ت303/ج

ارسال نظرات