۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۶۴۷
مدیرحوزه علمیه آمل:

حماسه 22 بهمن نشان از بینش بالای سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه آمل با تاکید بر این که این حضور گسترده مردمی نشانگر فهم و بینش والای سیاسی آنان در شرایط حساس کنونی است، گفت: مردم ما با حضور حماسی خود نقشه های شوم دشمنان را تبدیل به نابودی کردند.
حجت الاسلام منصور يزداني، مدير حوزه علميه ابوالحسن اميرالمومنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سالروز فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران با حضوری بابصیرت و آگاهانه در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن عزت و عظمت خود را به جهانیان نشان دادند.

 

وی با اشاره به این که حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر علاقه والای آنان به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های گرانقدر آن است، بیان داشت: مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی حماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن تجلی حماسه سیاسی دیگری از ملت ایران بود، ادامه داد: مردم عزیز و ولایت مدار ما با حضور پرصلابت و گسترده خود در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پیرو رهنمودهای ارزنده رهبر معظم انقلاب بوده و در این راستا گام برمی دارند.

 

حجت الاسلام یزدانی با اشاره به این که حضور گسترده مردمی سبب ناکامی دشمنان اسلام و انقلاب شده است، تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران در این روز به ایادی استکبار جهانی نشان دادند که تهدیدها و تحریم ها آنان نمی تواند خللی در عزم والا و راسخ این ملت در ترویج ارزش های والای انقلاب داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی داشتند، گفت: مردم با بصیرت و آگاه ما نشان دادند همواره در مسیر حق و حقیقت گام برداشته و ادامه دهنده راه خمینی کبیر هستند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل افزود: راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی ملت بزرگوار ایران اسلامی بود که حقانیت و عظمت بی بدیل خود را باری دیگر به جهانیان اثبات کردند.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در طول این سی و پنج سال همواره پشتیبان ولایت و آرمان های انقلاب بوده است، گفت: مردم ما با حضور میلیونی خود در روز 22 بهمن نشان  دادند که همواره فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در وجود گرانقدر آنان وجود دارد.

 

وی، ادامه داد: این حضور باشکوه بسیاری از مسائل را برای ایادی استکباری مشخص کرد و به آنان نشان داد که توطئه ها و تحریم های آنان نمی تواند این ملت استوار و مقاوم را از پای درآورد.

 

مدیرحوزه علمیه آمل با تاکید بر این که این حضور گسترده مردمی نشانگر فهم و بینش والای سیاسی آنان در شرایط حساس کنونی است، گفت: مردم ما با حضور حماسی خود نقشه های شوم دشمنان را تبدیل به نابودی کردند./950/ت303/س

ارسال نظرات