۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۴۳۶
کارشناس مسائل مهدویت:

گناه سبب نادیده گرفتن وجود حضرت ولی عصر می‌شود

خبرگزاری رسا‌ ـ حجت الاسلام محمد رضا حاجی‌آبادی گفت: گناهان سبب می‌شوند حس ما نسبت به وجود ولی خدا از بین رود و ترک گناه باعت می‌شود حس ما نسبت به وجود ولی بیشتر و راه را با چشمانی باز بپیماییم.
حجت الاسلام محمدرضا حاجي آبادي کارشناس مسائل مهدويت
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در کرمان حجت الاسلام محمد رضا حاجی‌آبادی، کارشناس مسائل مهدویت، در مراسم عزاداری سید الشهدا که در حوزه علمیه محمودیه کرمان برگزار شد، گفت: آخر الزمان دارای یک معنی عام است یعنی این‌که خداوند آخرین پیامبر الو‌العزم خود را با کتاب و شریعت خاص خود فرستاد و مردم از زمان بعثت پیامبر تا الان مردم آخر الزمان نامیده می‌شوند.
وی در ادامه افزود: معنی خاص آخر الزمان هم یعنی این‌که آخرین پیامبر دارای 12وصی بوده که 11وصی از آن‌ها امده اند وآخرین وصی ظهور نکرده که مردم در زمان ‌آخرین وصی مردم آخر‌الزمان هسند.
وی تاکید کرد: کسانی که زمینه‌های ظهور را فراهم کنند از مردم آخر الزمان به معنی خاص الخاص هستند و همه مردم می‌توانند از مردم ‌آخر الزمان به معنی خاص الخاص باشند و این را هیچ کس غیر از خودشان نمی تواند برایشان رقم زند.
حجت الاسلام حاجی آبادی بیان کرد: مردم آخر الزمان به معنی خاص الخاص با به کارگیری معیار‌هایی که خداوند در قرآن قرار داده می‌توانند از فراهم کنندگان زمینه ظهور باشند.
 
وی ادامه داد: خداوند در آخر الزمان برای مردم امتحانات سختی قرار داده که با اراده خود، توفیقات که پروردگار می‌دهد و همراهی ولی خدا می‌توانیم راه را بپیماییم.
این کارشناس مسائل مهدویت در پایان گفت: گناهان باعث می‌شود حس ما نسبت به وجود ولی خدا از بین رود و ترک گناه باعت می‌شود حس ما نسبت به وجود ولی بیشتر وراه را با چشمانی باز بپیماییم./970/پ202/س
ارسال نظرات