۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۸۷۳۶۷
همزمان با سراسر کشور؛

جشن ولایت علوی در 20 امام زاده اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در 20 امام زاده شاخص استان خبر داد.
عيد غدير

حجت الاسلام جواد میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، گفت: همزمان با سراسر کشور، جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در 20 امام زاده شاخص استان اردبیل با اجرای برنامه های متنوع، برگزار می شود.
 

وی افزود: راه اندازی کاروان های شادی، مدیحه سرایی، شعرخوانی آیینی، تجلیل از سادات، برپایی ایستگاه های صلواتی، اجرای مسابقه و برپایی جشن ولایت، از جمله برنامه های روز عید غدیر در امام زاده ها و اماکن متبرکه استان است.
 

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به برنامه های دهه ولایت، خاطرنشان کرد: در طول دهه ولایت نیز برنامه های مختلفی در امام زاده ها و بقاع متبرکه استان برای استفاده عموم مردم در نظر گرفته شده است.
 

این مسؤول، تصریح کرد: غبارروبی امام زادگان و بقاع متبرکه، برگزاری شب خاطره با حضور خانواده شهدای بزرگوار استان و برگزاری دعای کمیل از جمله برنامه های اولین پنج شنبه این دهه در امام زاده های استان است.
 

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: در طول دهه ولایت، هماهنگی های لازم برای حضور دانش آموزان در فضای معنوی امام زاده ها و بقاع متبرکه و برگزاری ویژه برنامه های این دهه، انجام شده تا جوانان و نوجوانان با حضور در این فضای معنوی با ابعاد عید غدیر خم بیشتر آشنا شوند.
 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: برای تمام روزهای دهه ولایت، برنامه های متنوع و خاصی در نظر گرفته شده و این برنامه ها با حضور مردم استان و با مشارکت ادارات اوقاف شهرستان ها اجرا خواهد شد. /937/ت302/ب

ارسال نظرات