۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۸۶۴۹۴

مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب زنجان با اعلام خبر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان زنجانی از سوی این سازمان گفت: بر تقویت روحیه ورزشکاری نه تنها تاکید شده است بلکه برای طلاب یک فریضه نیز شمرده می شود.
مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام علی امجد، مسؤول سازمان بسیج طلاب زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه طلاب و روحانیان زنجانی خبر داد و با اشاره به اهمیت و تاثیر ورزش در زندگی طلاب اظهار داشت: اهمیت تقویت روحیه ورزشکاری نه تنها تاکید شده است بلکه به نظر بنده برای طلاب یک فریضه نیز شمرده می شود، و لذا سازمان بسیج طلاب در برنامه های امسال خود به ورزش طلاب و روحانیان بسیجی توجه ویژه ای کرده است.

 

وی در ادامه با اشاره به رشته های ورزشی موجود در این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی طلاب زنجانی افزود: در این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی تصمیم بر این شد که مسابقات در سه رشته تیراندازی، شنا و کوهنوردی برگزار شود.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب زنجان در ادامه به اهداف از پیش تعیین شده برای برگزاری این مسابقات اشاره و تصریح کرد: هدف از اجرای این مسابقات ایجاد نشاط روحی و جسمی و افزایش توان و کارآمدی جسمی طلاب و روحانیان بسیجی و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی و دفاعی آن ها است.

 

وی در ادامه افزود: البته اهداف دیگری را نیز در این مسابقات دنبال می کنیم که از جمله آن استعداد یابی و شناسائی برترین های ورزش طلاب و روحانیان بسیجی استان است.

 

حجت الاسلام امجد در ادامه به نحوه برگزاری مسابقات اشاره و تاکید کرد: نحوه اجرای این مسابقه فرهنگی ورزشی به این صورت است که پس از تکمیل ثبت نام جهت اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی استانی ستاد اجرایی، بین سازمان های بسیج طلاب و روحانیون استان، سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت تربیت بدنی استان، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران به دبیری این سازمان تشکیل خواهد شد و نحوه انتصاب افراد برتر طبق نظر داوران گروه ها در رشته های شنا، تیراندازی و کوهنوردی انتخاب خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات، به مسابقات کشوری طلاب اعزام می شوند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات