۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۴۲۵
در دیدار استاندار جدید اصفهان با آیت الله مظاهری مطرح شد:

پذیرش مسؤولیت اجرایی نیازمند خلوص نیت و روحیه ایثارگری است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری از ضروریات کار اجرایی را انتخاب نیروهای متخصص، متدین و عاقل دانست و گفت: حلّ معضلات کشور، علاوه بر این که نیازمند کاردانی، هماهنگی و همدلی مسؤولان و نهادهای حکومتی است، بدون شکّ، پشتیبانی و حمایت مردم و صبر و بردباری آنان را می‌طلبد.
آيت الله مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،  حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، رییس حوزه های علمیه اصفهان در دیدار با استاندار جدید اصفهان که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک به آقای زرگر، پذیرش مسؤلیّت در نظام جمهوری اسلامی ایران را امری بسیار خطیر برشمرد و گفت: در شرایط حسّاس فعلی که مردم و کشور با نارسایی‌های اقتصادی، معضلات اداری و مفاسد اخلاقی مواجه هستند، از ضروریات مهم در این عرصه انتخاب نیروهای متخصص، متدین و عاقل است.

وی با دعا و اظهار امیدواری نسبت به موفقیّت دولت جدید در پیشبرد اهداف و آرمان‌های متعالی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز حلّ معضلات و نارسایی‌ها، ضمن ضروری خواندن توکّل به خداوند متعال و  امید به لطف و رحمت حق تعالی در این عرصه، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان، با نیّت خالص و برای رضای خداوند متعال، تمام توان خود را در خدمت صادقانه به مردم و در راستای سربلندی اسلام و نظام اسلامی به کار گیرند، علاوه بر برخوداری از ثواب اخروی، امداد الهی را در پیشبرد اهداف خویش خواهند دید و طبق وعدۀ الهی، موفقیّت و پیروزی آنان حتمی خواهد بود.

از ضروریات کار اجرایی انتخاب همکاران متدین متخصص و عاقل است

حضرت آیت‌الله  مظاهری با اشاره به این که موفقیّت در امور اجرایی، محتاج همکاری گروهی و وحدت و اتّحاد است، خطاب به استاندار اصفهان اظهار داشت: یکی از ضروریّات اوّلیه در کار شما، انتخاب همکارانی متدیّن، متخصّص و عاقل است که صرف‌نظر از گرایش‌های سیاسی، بدون تنش و اختلاف و با دلسوزی و کاردانی، صرفاً به فعالیّت و تلاش مداوم در جهت بهبود اوضاع و به خصوص رفع معضلات معیشتی مردم بپردازند.

 وی در این باره افزود: حلّ معضلات کشور، علاوه بر اینکه نیازمند کاردانی، هماهنگی و همدلی مسؤولان و نهادهای حکومتی است، بدون شکّ، پشتیبانی و حمایت مردم و صبر و بردباری آنان را می‌طلبد.

 حل معضل آب اصلی ترین مشکل اصفهان

حضرت آیت‌الله مظاهری با اشاره به معضل آب در استان اصفهان، برخی از تبعات اقتصادی و اجتماعی و روانی خشکی زاینده‌رود را یادآور شده و خطاب به استاندار اصفهان، تأکید کرد: مسأله آب و خشکی و زاینده‌رود، اکنون اساسی‌ترین مشکل این استان است و در اولویّت قرار دادن حلّ این معضل و برنامه‌ریزی و اقدام مدبّرانه برای آن، یک انتظار عمومی و به حقّ است.

 رییس حوزه های علمیه اصفهان با بیان این که تمام مشکل آب اصفهان، ناشی از خشکسالی و کمبود باران نیست، خاطر نشان کرد: حلّ مشکل آب اصفهان نیازمند مدیریّت صحیح، جامع و البتّه مدیریّت واحد و قاطع است و اگر در این زمینه، حسن مدیریّت و تدبیر لازم به کار گرفته شود و از مصرف آب در موارد غیر مجاز جلوگیری به عمل آید، به فضل الهی این مشکل حل خواهد شد.

 در این دیدار آقای دکتر زرگر، استاندار اصفهان، طیّ سخنان کوتاهی، با اشاره به رؤوس برنامه‌ها و جهت‌گیری‌های خود در این مسؤلیّت، اظهار امیدواری کرد که با حمایت، ارشاد و دعای حضرت آیت‌الله  مظاهری بتواند مسؤلیّت سنگین خود را ایفاء نماید./939/پ202/ع

ارسال نظرات