۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۷۵۴۸۳
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

شناسایی جوانان نخبه خوزستانی نیازمند همت و تلاش مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جشنواره جوان برتر در راستای شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر رده سنی 14 تا 29 سال برگزار شده است که با توجه به اهدافی که برای این جشنواره تعریف شده است، دستیابی به این اهداف بزرگ به یقین تلاش و همت همه مسؤولان استانی را نیازمند است.
گرشاسبي، مديرکل ورزش و جوانان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حمید گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، امروز در مراسم جشنواره جوان برتر که در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با اشاره به تصویت برگزاری جشنواره جوان برتر « حضرت علی اکبر(ع) » در کشور، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در کشور برگزار می شود که خوشبختانه خوزستان در دو سال متوالی به معرفی جوانان برتر و نخبه در حوزه های مختلف اقدام به برگزاری این جشنواره در استان کرده است.

وی به اهداف برگزاری جشنواره جوان برتر « حضرت علی اکبر(ع) » اشاره و تصریح کرد: زمینه سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری، ایثار، خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده در نسل جوان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان، ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین متناسب با شاخص‌های ایرانی اسلامی از اهداف برگزاری جشنواره جوان برتر در کشور است.

مدیرکل ورزش جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار در تمام زمینه‏های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از طریق حمایت مادی و معنوی، الگوسازی مناسب برای جوانان و کمک در جهت رشد و ارتقای هدف‌مند آنان، شناسایی جوانان مستعد و توانمند و برنامه‌ریزی مناسب برای سازماندهی آنان و ارزش‌نهادن به اندیشه‏های سازنده جوانان در همه عرصه‌ها از دیگر اهدف برگزاری جشنواره جوان برتر در کشور است.

گرشاسبی با بیان این که جشنواره جوان برتر در خوزستان بر اساس معیارهای کشور و اهداف کلان این جشنواره برگزار شده است، بیان داشت: جشنواره جوان برتر « حضرت علی اکبر(ع) » در خوزستان در بخش های فرهنگی و هنری، انتخاب طلبه جوان، انتخاب جوان برتر در عرصه کارآفرینی، کشاورزی، مبتکر و مخترع و در حوزه فعالیت های اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: جشنواره جوان برتر خوزستان بر اساس اهداف کلان کشوری برگزار شده است که در آن 20 جوان برتر خوزستانی تجلیل می شوند.

گرشاسبی اظهار داشت: جشنواره جوان برتر در راستای شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر رده سنی 14 تا 29 سال برگزار شده است که با توجه به اهدافی که برای این جشنواره تعریف شده است، دستیابی به این اهداف بزرگ به یقین تلاش و همت همه مسؤولان استانی را نیازمند است./9461/پ202/ب

ارسال نظرات