۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۷۴۴۵۷

افتتاح طرح نشاط معنوی در کنگاور

خبرگزاری رسا ـ طرح نشاط معنوی با حضور رییس اداره اوقاف شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین و روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم در این شهرستانآغاز شد.
افتتاح طرح نشاط معنوي در کنگاور استاد طرح نشاط معنوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طرح نشاط معنوی با حضور حجت الاسلام محمدرسول واحدی، رییس اداره اوقاف شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین و روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم در این شهرستان آغاز شد.

براساس این گزارش، رییس اداره اوقاف شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین، در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در جوار امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور که عصر دیروز انجام شد، خاطرنشان کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی از روز شنبه شروع خواهد شد و معمولاٌ تا روز چهارشنبه هر هفته ادامه خواهد داشت و پایان کلاس‌ها همزمان با بیست و هشتم مردادماه خواهد بود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام وحید عسگری از روحانیون اعزامی حوزه علمیه قم به مناطق غرب با اشاره به سخنان امیرمؤمنان(ع) در نهج البلاغه در خصوص دنیا و گرفتاری‌ها آن اظهار داشت: امیرمؤمنان(ع) فرمودند:« بدانید دنیا سرای گرفتاری است و اهل دنیا هرگز ساعتی در آن به فراغت در آن نمی‌گذرانند مگر آنکه این ساعت مایه حسرتشان شود.» با توجه به این کلام نورانی این ایامی که در اختیار دارید به نحو مطلوبی از آن استفاده کنید به لحاظ این‌که فرصت‌ها همچون ابر زودگذر هستند.

وی در ادامه افزود: برای طرح نشاط معنوی دو کتاب تدارک دیده شده است و تدریس آن هم بر عهده روحانیون مبلغ و اعزامی است.

در حاشیه این مراسم، رییس اداره اوقاف اسلامی شهرستان‌های کنگاور،صحنه و هرسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که در سال92 حضور نوجوانان و جوانان در طرح نشاط معنوی رشد بیست درصدی داشته است، ابراز داشت: سعی ما بر این بوده است که در سال 92 در روند افزایش برنامه‌های جانبی تلاش کنیم و این امر به لطف خدا محقق شده است.

رییس اداره اوقاف اسلامی شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین بیان داشت: برنامه‌های ادارات دیگر مثل آموزش کمک‌های اولیه که امکان آموزش آن‌ در طرح نشاط وجود داشت در این کلاس‌ها قرار دادیم تا ثبت نام کننده‌ها با این دوره‌ها نیز آشنا شوند./957/پ202/ع

 

ارسال نظرات