۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۶۶۶۵۸
نماینده مجلس خبرگان:

انتخابات عرصه تاخت و تاز افراد زاویه دار با انقلاب و نظام نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور گروه ها و سلایق سیاسی معتقد به نظام و انقلاب می تواند زمینه ای را برای عزت ملی و بین المللی ایران اسلامی فراهم کند، گفت: انتخابات به حتم عرصه تاخت و تاز افرادی که با انقلاب و نظام زاویه دارند نبوده و نخواهد بود.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حضور سلایق مختلف در انتخابات پیش روی را زمینه ساز مشارکت حداکثری دانست.

 

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد را تجلی حماسه سیاسی دانست و افزود: خلق حماسه سیاسی با حضور آحاد جامعه در پای صندوق های رأی محقق خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت همه سلایق سیاسی در انتخابات پیش روی، افزود: به حتم حضور همه گروه ها و سلایق سیاسی می تواند زمینه ساز تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید باشد.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید براین که حضور گروه ها و سلایق سیاسی معتقد به نظام و انقلاب می تواند زمینه ای را برای عزت ملی و بین المللی ایران اسلامی فراهم کند، ادامه داد: سلایقی که با انقلاب و نظام زاویه دارند نمی توانند در انتخابات پیش روی حضور داشته باشند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور گروه های معتقد به انقلاب، نظام اسلامی، ارزش ها و در رأس قانون اساسی و ولایت فقیه همواره مورد استقبال بوده و است، ادامه داد: انتخابات به حتم عرصه تاخت و تاز افرادی که با انقلاب و نظام زاویه دارند نبوده و نخواهد بود.

 

آیت الله نورمفیدی یکی از مهم ترین اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و با بیان این که اعتقاد و التزام علمی به ولایت فقیه یکی از مهم ترین شروط ورود افراد به عرصه انتخابات است، خاطرنشان کرد: همه گروه ها و جناح های سیاسی در کشور باید به این اصول مهم پایبند باشند تا بتوانند در عرصه به رقابت بپردازند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه سخنان خود با ضرورت حفظ آرامش در کشور تأکید کرد و با بیان این که نباید فضا به گونه ای باشد که دشمن سوء استفاده کند، ادامه داد: باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی فضا به گونه ای باشد که افراد با حفظ و رعایت اصول و آرمان های انقلاب به رقابت سالم و در چارچوب قانون بپردازند.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود با بیان این که حضور افراد دلسوز در صحنه انتخابات ارزشمند است، خاطرنشان کرد: بنده معقتدم یک شخصیتی که هم توانمند باشد و هم در کارها بتواند در کشور یک وحدت رویه ایجاد کند می تواند برای کشورمان بسیار گزینه مناسبی باشد.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که افراد که در صحنه رقابت حاضر شدند باید دغدغه نظام، انقلاب و اسلام را داشته باشند و همه تلاش و توان خود را برای تحقق اهداف نظام اسلامی به کار گیرند، افزود: فردی باید در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد که علاوه بر دارا بودن معیارهای بیان شده با داشتن صعه صدر بتواند به خوبی مسائل داخلی را مدیریت کند./950/ت302/ش

ارسال نظرات