۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۰۷۰۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تحقق سبک زندگی فاطمی حرکت جامعه اسلامی را شتاب می‌بخشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(س) باید به عنوان یک الگو و اصل سعادت آفرین در جامعه امروزی ما مطرح شود تا انقلابمان به قله‌های بلند سربلندی و عزت برسد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیین تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عصر امروز در هتل آزادی شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی استان، شهادت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: همزمانی سال جدید و ایام سوگواری فاطمیه را به فال نیک می گیریم و به خود می بالیم که سال 92 را با نام حضرت زهرا(س) آغاز می کنیم.

امام جمعه شهرکرد پیدا کردن راه را مهم ترین درس مکتب فاطمیه عنوان کرد و ادامه داد: اگر در این ایام مرثیه سرایی و روضه خوانی می کنیم و گرد شمع وجودی اهل بیت(ع) می نشینیم به سبب گم نکردن راه آنان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تنها راه رسیدن به کمال را در راه اهل بیت(ع) دانست و گفت: مراقب باشیم بین ما و اهل بیت(ع) فاصله نیفتد که در آن صورت خسارت جبران ناپذیری خواهیم دید و به سعادت واقعی نخواهیم رسید.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که باید سبک زندگی فاطمی بر جامعه حاکم شود، تصریح کرد: سبک زندگی حضرت زهرا(س) باید به عنوان یک الگو و اصل سعادت آفرین در جامعه امروزی ما مطرح شود تا انقلابمان به قله های بلند سربلندی و عزت برسد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش پایانی سخنان خود، چهارمحال و بختیاری را در زمینه گردشگری و جذب گردشگر بسیار مستعد عنوان کرد و افزود: متأسفانه ظرفیت های فرهنگی، تفریحی، گردشگری و تاریخی استان ناشناخته مانده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نقش گردشگر در رونق بخشیدن به مسائل اقتصادی استان را بسیار چشمگیر دانست و گفت: متولیان، زمینه جذب گردشگر را جدی بگیرند و برای آن سرمایه گذاری جامع و مدونی صورت دهند تا استان به رشد واقعی خود دست یابد./9457/پ202/س

ارسال نظرات