۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۵۹۰۶۴
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

تنها با وحدت می توان در مقابل هجمه استکبار ایستادگی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حوادث و قتل عام مسلمانان را در کشورهایی همچون پاکستان و سوریه، محکوم کرد و وحدت را تنها راه عزت امت اسلام دانست.
حجت الاسلام والمسلمين معلمي

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از نطق رییس مجلس خبرگان رهبری در سیزدهمین اجلاسیه خبرگان، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی به عنوان نخستین سخنران پیش از دستور در جایگاه ناطقین قرار گرفت.

 

نماینده مردم استان مازندران ، ابتدا رحلت آیت الله ملک حسینی نماینده فقید مردم مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری را به نمایندگان این مجلس و مردم شریف آن استان تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به مسائلی که در کشورهای اسلامی از سوی دشمنان اسلام صورت می گیرد ، حوادث و قتل عام مسلمانان را در کشورهایی همچون پاکستان و سوریه، محکوم کرد.

 

حجت الإسلام والمسلمین معلمی ، هجمه استکبار به مسلمانان و مؤمنین و ابتلای اهل ایمان به توطئه های آنان را در سایه وحدت مسلمین قابل دفع دانست و سپس با اشاره به حوادث و اتفاقات دوران پیامبر گرامی اسلام (ص) ، توطئه ها و شیطنت های کفار و مشرکین و دشمنان اسلام را دارای سابقه و پیشینه ارزیابی کرد.

 

وی تحقق پیروزی پیامبر اسلام و مسلمانان در برابر کفار و مشرکین را در سایه مقاومت ، وحدت ، و تحمل مشکلات از سوی ایشان تحلیل کرد.

 

حجت الإسلام و المسلمین معلمی در پایان با اشاره به مشی حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر توطئه دشمنان از سوی دشمنان و حمایت مردم در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی را قابل ستایش دانست و همچنان بر حفظ این مقاومت و وحدت تأکید کرد./971د102/ج

ارسال نظرات