۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۸۳۳۶
در تربت حیدریه؛

کارگاه آموزشی کسب رزق حلال و درآمدزایی دینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی کسب رزق حلال و درآمدزایی دینی، جمعه یازدهم اسفند در تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی کسب رزق حلال و درآمدزایی دینی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد اسماعیلیان، مسؤول آموزش و پژوهش مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام برگزاری این کارگاه، گفت: کارگاه کسب رزق حلال و درآمدزایی دینی برای امامان جماعت مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه از حدود سه ماه پیش در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: تاکنون دوازده کارگاه در مشهد برای حدود 400 نفر از ائمه جماعات برگزار شده است.

 

مسؤول آموزش و پژوهش مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان به برگزاری این کارگاه در شهرستان‌های این استان اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه کسب رزق حلال و درآمدزایی دینی برای سه شهرستان‌ نام برده نیز آغاز شده که هفته گذشته در شهرستان سبزوار با شرکت 58 نفر از ائمه محترم جماعات این شهرستان برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی ائمه جماعات با روش کسب رزق حلال عنوان کرد و اظهار داشت: انتقال این مفاهیم به مردم توسط امامان جماعت از اهداف دیگراین کارگاه است تا به این وسیله، زمینه گسترش این موضوع در سطح وسیع‌تری فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام محمد اسماعیلیان تصریح کرد: این آموزش‌ها در سه ساعت و به صورت کارگاهی در خصوص راه‌های کسب رزق حلال، برکت رزق حلال و تأثیر سبک درآمدزایی دینی بر زندگی انسان و موضوعات مرتبط، از سوی حجت‌الاسلام حریری برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: این کارگاه، روز جمعه یازدهم اسفند در شهرستان تربت حیدریه برگزار خواهد شد./932/ت303/ب

ارسال نظرات