۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۵۷۳۶۷

جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز برگزار شد.
جلسه شوراي فرهنگ عمومي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور آیت موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجازی استاندار و دیگر مسؤولان استانی ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه منصور واعظی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در روز گذشته ابراز داشت: در این جلسه مصوب شد روز بیست و هفتم اسفند ماه که مصادف با حضور رهبر معظم انقلاب به شلمچه است به عنوان روز راهیان نور در تقویم ملی به ثبت برسد.

وی فرهنگ عمومی استان خوزستان را استانی فعال در کشور عنوان کرد و گفت: وضعیت فرهنگ استان مناسب است ولی در بحث فرهنگ نیز باید به صورت راهبردی وارد شد.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب کمیته بررسی موالید با ریاست سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان تشکیل می شود.

حجت الاسلام سپهر در ادامه تصریح کرد: از دیگر مصوبه های این جلسه ایجاد سرفصل های تبلیغات شهری و ترویج زبان فارسی است که در اولویت کاری خود قرار داده شده است.

وی افزود: فعالیت های تبلیغ زبان فارسی و گسترش آن بر عهده شهرداری ها و کانون های تبلیغاتی خواهد بود./9458/پ203/ب

ارسال نظرات