۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۵۶۹۷۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فاصله گرفتن از فرهنگ شهادت آغاز انحراف است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام جدا شدن از راه شهدا را سبب قرارگرفتن در مسیر انحراف دانست و گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمن ایمن می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین  محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار داشت: زنده نگهداشتن راه شهدا و ترویج افکار آنان در میان جامعه به ویژه در بین جوانان، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمن ایمن می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری یادواره‌ شهدا فرصت مناسبی جهت بازگویی حماسه‌آفرینی‌های شهیدان و آشنا کردن هر چه بیشتر نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جوانان را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند، تصریح کرد: برگزاری این یادواره گام مهمی در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و میتواند مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره شهدای استان را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و ازخودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن است، خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری جوانان این مرز و بوم نبود، امروز نمی‌توانستیم شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، ولایت‌مداری را از ویژگی‌های رزمندگان و مردم این استان دانست و اظهار داشت: رزمندگان این استان همواره گوش به فرمان ولی و رهبر خود بودند و ولایت‌مداری در رفتار و منش آنها به خوبی موج میزد.

وی تصریح کرد: بر این اساس ضروری است تا هرچه می‌توان به مقام این شهیدان احترام گذاشت و با خانواده‌های آنها همراهی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که تنها مسیر و راه درست، راه شهیدان اسلام است، گفت: اگر از راه شهدا فاصله بگیریم از مسیر حق جدا و منحرف میشویم و این اساس ضروری است تا همواره زندگی شهیدان را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها سبب سرعت بخشی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود./9457/پ202/س

ارسال نظرات