۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۵۶۸۹۵
امام جمعه زیراب سوادکوه:

بداخلاقی های سیاسی آفت جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد از برخی بد اخلاقی های سیاسی در جامعه، این گونه رفتارها را خلاف مصالح نظام دانست و تأکید کرد: در جامعه ای که محور همه امور ولایت فقیه و ارزش های دینی حاکم است نباید شاهد برخی بداخلاقی ها باشیم.
حجت الاسلام محمد زمان رضايي، امام جمعه شهر زيراب

حجت الاسلام محمد زمان رضایی، امام جمعه شهر زیراب سوادکوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد  و با بیان این که رهنمودهای معظم له حجت را برهمگان تمام کرد، گفت: رسالت مسؤولان نظام پس از آن سخنان رهبر معظم انقلاب بسیار سنگین است.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید هوشیار باشند تا تکمیل کننده پازل دشمنان نظام نباشند، خاطرنشان کرد: امروز مهمترین رسالت مسؤولان حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب تعیین می کنند.

 

حجت الاسلام رضایی با انتقاد از برخی بد اخلاقی های سیاسی در جامعه، این گونه رفتارها را خلاف مصالح نظام دانست و تأکید کرد: در جامعه ای که محور همه امور ولایت فقیه و ارزش های دینی حاکم است نباید شاهد برخی بداخلاقی ها باشیم.

 

وی بد اخلاقی های سیاسی را آفت جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: مسؤولان باید با رعایت اصول اخلاقی تنها در جهت رفع دغدغه های ملت ولایت مدار ایران اسلامی گام بردارند.

 

امام جمعه زیراب با اشاره به این که انحراف از خط  ولایت انسان را در مسیر سقوط قرار می دهد، تصریح کرد: در دوران با برکت انقلاب اسلامی نیز افرادی بودند که به دلیل خارج شدن از محور ولایت از سوی ملت ایران طرد شدند.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که ولایت فقیه ریشه در معارف دینی دارد و تداوم‌بخش راه انبیاء، اولیای خداوند و ائمه معصومین (ع) است، ادامه داد: آحاد جامعه با پیروی از این عنصر ارزشمند نظام اسلامی می توانند از هر انحرافی مصون بمانند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب در 34 سال اخیر همه توان خود را در جهت براندازی نظام اسلامی به کار گرفتند، بیان داشت: اما این هدایت های عالمانه ولی فقیه بود که نظام را از خطر دشمنان قسم خورده مصون نگه داشت.

 

امام جمعه زیراب با بیان این که غرب امروز در برابر نظام ولایی حرفی برای گرفتن ندارد، گفت: اقتدار و عظمت ولایت فقیه نظام سلطه را به بن بست کشانده است.

 

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت وحدت مسؤولان جامعه تأکید کرد و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان برای تضعیف جایگاه نظام دینی تلاش می کنند، مسؤولان تنها باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند.

 

وی با بیان این که ولایت و امامت مهم‌ترین رکن تشکیل نظام اسلامی است، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه اقتدار و عظمت کشور را به دشمنان اثبات کردند.

 

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به این که تبیین و بیان اهمیت و جایگاه والای ولایت و امامت در جامعه می‌تواند اتحاد و وحدت بین مردم را مستحکم‌تر کند، ادامه داد: مردم با پیروی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب می‌توانند از انحرافات در جامعه اسلامی در امان باشند.

 

حجت الاسلام زمانی با بیان این که عزت، اقتدار، قدرت، عظمت و پیشرفت ایران در سایه همدلی، وحدت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه است، بیان کرد: مردم ایران اسلامی با فهم این مطلب در هر لحظه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند تا از دین اسلام منحرف نشوند.

 

وی با بیان این که روحانیت از زمان‌های گذشته در بین مردم ایران از جایگاه‌ ویژه‌ای برخوردار بوده، افزود: این مردم در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماعی و نظامی پشت سر روحانیت در دفاع از ارزش‌های اسلامی حرکت کردند و پرچم‌دار نهضت‌های مختلف اسلامی در دور‌ه‌های زمانی مختلف بوده‌اند./950/ت302/ب

ارسال نظرات